Wpis z mikrobloga

Hej Mirasy,
dostałem ofertę pracy jako HelpDesk w salonie samochodowym. W wymaganiach min.:

- Znajomość Active Directory;

- Znajomość sieci komputerowych;

- Znajomość Hyper-V oraz administracji storage (mile widziane);


A Pani na pytanie o codzienne zadania odpowiedziała:

Ta praca to typowe wsparcie użytkownika - podłączanie komputerów, usuwanie drobnych usterek, zmienianie haseł, itp.

Trudniejsze zadania realizowane będą przy pełnym, zdalnym wsparciu naszego zaplecza technicznego


Wiedzę o AD oraz ogólnie Windows Server mam tyle co z technikum IT, jednak myślę że łatwo podłapałbym jakieś bardziej zaawansowane zagadnienia + jestem biegły jako HD dla produktów SaaS. Co o tym myślicie? Czy jest tu ktoś który pracuje jako taki HD oraz może się na ten temat wypowiedzieć?
#informatyka #pracait #it #komputery #technologia #pracbaza
  • 7
  • Odpowiedz
@wacek_1984: Powiedzmy że podstawy sieci też ogarnięte (na miarę egzaminu E13 w technikum). Bardziej chodzi mi o zapieprz, ogólne obowiązki oraz ogólne zadowolenie ze stanowiska, ponieważ czytałem że często firmy szukają supermanów a nie ludzi do HD którzy zajmą się wszystkim naraz + jeszcze najlepiej żeby kodowali w 3 językach
  • Odpowiedz