Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mam takie pytanie do was, otóż kupiłem pralkę beko którą jak się okazało po podłączeniu nie działa, nie kręci wogóle bębnem (pobiera i wypuszcza wodę co około 10s) nie zależnie jaki program wybiorę. Niestety serwisu beko chyba się nie doczekam, bo już od tygodnia niby ma się ktoś ze mną skontaktować ale nic z tego nie wychodzi. Jak zawioze ja do sklepu oddać w tytule rękojmia to wymagane jest fabryczne opakowanie, ja go nie posiadam bo go wyrzuciłem, był to zwykły styropian
#elektronika #agd #pomocy
  • 9
@marcindg: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pliki/uokik_vademecum_konsumenta.pdf

punkt 4.2.1.8. Opakowanie produktu

Aby złożyć reklamację z tytułu rękojmi, nie musisz posiadać opakowania, w którym

produkt znajdował się w momencie wydania. Sprzedawca nie może uzależniać

przyjęcia reklamacji ani jej pozytywnego rozpatrzenia od tego, czy oddajesz mu towar

w oryginalnym, czy zastępczym opakowaniu. Warto jednak, aby wadliwy produkt odsyłany

do przedsiębiorcy lub przekazywany mu osobiście był odpowiednio zabezpieczony.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Tymian: no nie wiem czy to tylko kostka od silnika, bo jak włączę jakiś tam krótki program to pomieli ta woda trochę i gdzieś po koło 5 minutach nagle pisze ze koniec prania