Wpis z mikrobloga

@Gent: polecam grupe Abarth Polska na FB.
Jeśli chodzi o AGP to zwraca się uwage na skrzynie (M32) w której sypią się łożyska. Naprawa bodajze ok 1500 PLN i masz spoko fure. Sam silnik 1.4 T-jet jest idiotoodporny. Kolektor wydechowy potrafi peknąć, ale można z tym jeździć a na allegro/grupie znajdziesz drugi za 500PLN.

W #!$%@? aut to ulepy, dlatego najlepiej kupic na grupie.
Ekslopatacja bardzo tania, a auto daje dużo
@Gent: ja mam od sierpnia xD, póki co wymieniałem łożyska amorów przód KYB 92 pn szt., no i teraz mam klocki do wymiany jedna oś to koło 130-150 pln brembo lub TRW. Mam wersje 155 z mocą podniesioną na 180 i fajnie #!$%@?. Z plusów to fajny dźwięk wydechu i niskie spalanie jak nie butujesz. Zawieszenie wiadomo taczka, ale ja mam jakieś springi -30 z noviteca. Zresztą trzeba się liczyć z
@ScaRRyMaN: bo chyba siedziales w bagazniku xd.
@Gent: kupuj w wersji essesse 180km. Odpadnie Ci pekniety kolektor i turbo bo jest inne niz w 155km.

Posiadam rok czasu i jestem zadowolony. Silnik jest idiotoodporny jak dbasz o olej i nie zamulasz go ecodrivingiem. Spalanie do 9.5 w miescie, a w trasie to zalezy