Wpis z mikrobloga

Nie wiem czy to dobry dział dla tego typu pytania,wiec najwyżej zaryzykuje.
Po wielu przemyśleniach poglądowych i ideowych przymierzam się,aby wstąpić do ONR-u. Uważam,że osobiście dla mnie jest to najlepsza opcja w porównaniu z NOP (wizerunek skinheadów totalnie mnie odrzucił),MW (uważam się za starą - 25 lat więc nie należę już do młodzieży i nie studiuję obecnie). Ruch Narodowy to partia więc na starcie skreśliłam tę opcję.

Mam jednak parę pytań skierowane do osób,które są w ONR lub znają osobiście osoby należące do ONR. Odpowiedzi w komentarzu lub na PW. Ostrzegam,że pytania powstałe są w wyniku propagandowej sieczki jaką słyszałam od innych osób dotyczących tej organizacji także wybaczcie tak ignoranckie pytania.

- Czy zwracacie uwagę na wygląd dziewczyny ? Słyszałam być może brednie,że do ONRu przyjmują dziewczyny bardzo atrakcyjne,ponieważ ma to pozytywnie wpływać na PR na marszach. No ja modelką i urodziwa ultra to nie jestem ( ͡° ͜ʖ ͡°) aczkolwiek dbam o siebie,jestem szczupła i ubieram się normalnie a nie jak jakaś babochłopska feministka.

- Jaki jest stosunek ONR do elitaryzmu ? Nie pochodzę z bogatej rodziny,sama biedna jestem,przez p$%^&rdolona rodzinke mam zaburzenia w kontaktach społecznych.

- Nawiązując do poprzedniego punktu moją główną wadą są problemy w interakcji z innymi ludźmi. Mam problemy z mimiką twarzy i mową ciała. Na pewno nie nadawałabym się do przemówień i dyskusji z innymi ludźmi. Bardziej w działalności interesowałyby mnie akcje pomocowe,paczki,gotowanie dla potrzebujących,korepetycje szkolne (w liceum zawsze byłam uzdolniona). Jest miejsce dla mnie ?

- Mogłabym BARDZO DUŻO wnieść doświadczenia życiowego związanego z tym jak obecne zepsucie społeczne i brak autorytetów wpłynęło na moje życie (dysfunkcyjna rodzina,używki,kompleksy itd) i moja droga do ogarnięcia się. Czy doświadczenia prywatne osób są brane przez Was pod uwagę ?