Wpis z mikrobloga

Ktoś ma pomysł jak złożyć reklamację od wyniku dysputy na aliexpress? #aliexpress #viofo #gorzkiezale
TLDR: Sprzedawca wysłał mi niższy model niż zamówiłem, potem zaczął odwalać cyrki ze zwrotem różnicy w cenie, a po otwarciu dysputy aliexpress uznało że dostałem to co zamówiłem i w ogóle o co mi chodzi.
1. Na promocji 11.11 zamówiłem rejestrator samochodowy viofo A129 duo pro pakiet G (kamera, filtr, przycisk bt i zasilacz plus karta 128GB) w promocyjnej cenie $293 w oficjalnym sklepie viofo na aliexpress.
2. Sprzedawca wysłał mi viofo A129 duo pakiet H (kamera, filtr, przycisk bt i zasilacz plus karta 128GB) warty w tej samej promocji $203.
3. Żeby sobie oszczędzić kłopotu ze zwrotem do Chin, zaproponowałem żeby sprzedawca zwrócił mi różnicę w cenie (bład nr 1).
4. Sprzedawca zaproponował $77.
5. Źle policzyłem (błąd nr 2) i podałem sprzedającemu dane do zwrotu.
6. Sprzedawca wysłał mi na paypala kwotę w RUBLACH, po przeliczeniu i odjęciu prowizji paypal równowartość ok $70
7. Odrzuciłem płatność (błąd nr 3) pytając co to ma być.
8. Sprzedawca oznajmił że taka jest różnica w cenie kamery, a reszta sprzętu jest taka sama i walić różnicę w cenie pakietów na aliexpress.
9. Otwarłem dysputę na aliexpress, załączając zdjęcia towaru i żądając zwrotu równowartości $90.
10. Pracownik aliexpress odpowiedział że dostałem to co zamówiłem (?!) i odmawia zwrotu kasy.
11. ?????
12. Brak profitu
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@yborakes 1. Nigdy nie bierz zwrotów na PayPal jak nie chcesz zostać oszukany.
2. Od wyniku sporu możesz się odwołać, powinien być przycisk apelacji jeśli spór się zakończył. Przeczytaj dokładnie szczegóły odpowiedzi aliexpress bo być może poprosili tam o dodatkowe dowody i teraz czekają. Jeśli dostałeś tylko propozycję a nie ostateczny wynik to warto też uzupełnić opis sporu o więcej szczegółów i jakieś screeny różnicy między tymi opcjami w ofercie.
  • Odpowiedz
@AliPaczka: Dzięki za porady. Spór się jeszcze nie zakończył, więc czekam i będę apelował. Szczegóły odpowiedzi: "But the product you received is same as seller's page's. Under this condition, we feel sorry that your claim can't be supported."
  • Odpowiedz
@yborakes to dodaj te screeny gdzie jasno widać różnicę między opcjami i wskaż dokładną różnice w kwocie. Jak płaciłeś kartą to zawsze po sporze możesz jeszcze próbować chargeback.
  • Odpowiedz