Wpis z mikrobloga

Miałem napisane coś dłuższego na temat działania klubu pod wodzą Raula, Vinaia i Fahmego, ale to było stworzone ze zbyt dużą ilością negatywnych emocji w sobotę, tutaj natomiast od kogoś innego po angielsku i trochę bardziej wyważone na temat niekompetencji Raula sSanllehego:

It should be reviewed for more than just holding onto Emery. That's not even the only thing he got wrong with Emery either. Spending at the end of the summer window seemed to have got him praise and now it's something to cling onto hope for some, but imo, he's been shocking since arriving.

Since his promotion to Head of Football (Sep.2018) :

- Mislintat situation. Compare the Mislintat transfer windows to Raul's so far.

Jan.2018 (Gazidis & Mislintat):

Aubameyang , Mkhitaryan(swap) , Mavropanos = 59m spent

Walcott , Giroud , Coquelin , Debuchy , Alexis(forced) = 48m sold

Sum. 2018 (Mislintat):

Torreira , Guendouzi , Leno , Sokratis , Lichsteiner = 70m spent

Perez , Campbell , Akpom = 6m sold

Jan.2019 (Raul):

Denis Suarez = 2m (I've seen reports by Ornstein of up to 6m)

Sum. 2019 (Raul):

Pepe , Tierney , Saliba , Luiz , Martinelli , Ceballos(loan) = 137m

Iwobi , Bielik , Mkhi(loan) , Elneny(loan) , Jenko , Kos , Ospina , Monreal , Welbeck , Ramsey = 48m

Jan. 2020 (Raul):

nothing so far

nothing so far

- Ramsey contract pulled with no replacement. We went from 27 goal contributions from the middle of the pitch to 6 this season. 10 individual CMs in the PL have more than our midfield combined.

- Talked about not letting players get down to 2 years in their deal anymore and criticized the past regime, but it's exactly the same failures he is having right now so quickly.

- Ignoring the entire recruitment staff's opinion on D.Suarez and signing him anyways. ~2-6m down the drain. Same as what Martinelli cost that was identified by the recruitment staff. 1m less than Guendouzi cost -- lead by the recruitment staff.

- Took him almost a year to get Technical Director. Talked about how important and vital that piece was for us to go forward, yet the news from Ornstein is that Raul is the one working the Kurzawa deal that hopefully falls flat out of guilt on PSG's part.

- He had to lead the last Jan. window and this Summer's because of falling out with Mislintat, ignoring recruitment staff, and not getting Edu here on time. Both windows are not working out however hopeful you are of the signings.

- The squad is a shambles. It fits no style or has any semblance of balance.

- All the PR bullshit that came from him and the club during the end of Emery's time that was insulting to the fans and embarrassing for the club.

- Never publicly coming out during that time to address the issues himself even during all the Xhaka stuff. Hid just like Gazidis.

- wanting to give Emery a new deal and sticking with him after the EL final and end of the season.

- Sir Chips wanting to leave because of the new group lead by Raul.

- Passing off his work to super agents that didn't lower any of the transfer fees this summer. Celtic, Saint-Etienne, Lille got exactly what they wanted from the start.

- The Koscielny situation.

- Arsenal are in 10th with being on the verge of losing a player responsible for 47% of its goals .

- Hung club legend, Ljungberg , out to dry with no coaching staff with a busy period of the schedule and no ideas on where the club was moving towards. To the point Ljungberg called him and the board out on needing to make a decision.

- Handed Arteta a difficult and compact schedule to start off right away. Burned all 3 international breaks on Emery and gave Arteta no time to implement his ideas with the players.

Get someone in who actually knows football and what they are doing at a club like Arsenal. But I won't hold my breath considering how long the Kroenke's kept Gazidis here.

Just personally speaking, whoever is scouting in South America and probably working with Edu, needs to be the one in charge of rebuilding this squad -- not Raul and/or some agent. Martinelli was a perfect buy, Palacios was the right fit to what Emery wanted in that advanced midfield spot (Ceballos isn't that player and was wrongfully judged if they thought he could occupy that role), Guimaraes is the right type of ball progressor we need and that approach seems to be lead by Edu.

Dziwię się, że Arsenal nie jest zainteresowany Danim Olmo, który rzekomo jest dostępny za 20-25 mln € i jedynym poważnym kandydatem, który chociaż zbliżył się do tej kwoty jest Milan. Szczególnie biorąc pod uwagę jak duże problemy ma Arsenal w tworzeniu sytuacji czy przejściem z piłką do przodu, Hiszpan potrafiłby przedryblować jednego czy dwóch rywali nie tylko przenosząc piłkę bliżej pod pole karne przeciwnika, ale i ściągając na siebie przeciwników. Mesut już po 60 minutach oddycha rękawami, gra w kratkę i jak ma ochotę to tym bardziej mnie dziwi, że Raul nie złożył za niego oferty. Nawet gdyby nie mieli pieniędzy to większość da się wygenerować ze sprzedaży Mkhitaryana do Romy.

Z wiadomości jeżeli chodzi o urazy Nelson i Kolasinac mają wrócić podczas przerwy zimowej w lutym.

#arsenal
  • Odpowiedz
źródło cytowanego posta

Gdyby ktoś nie wiedział to na Nicolasa Pepe naciskał Raul, gdzie w Lille pracuje jego przyjaciel, a Arsenal był jedynym klubem, który zgodził się na głupie warunki całej trójki: klubu, piłkarza i jego agenta. Sam Nicolas zamiast robić jakiś progres coraz bardziej pracuje na miano najgorszego transferu sezonu w Premier League, ba nawet w Europie znajdzie się w ścisłej czołówce. Liczne straty piłki, nie wraca się do obrony, nie
  • Odpowiedz
@Pustulka: Doceniam co robisz dla tagu, ale takich bzdur jak o formie Pepe to jeszcze nie czytalem nigdzie..

Nowa liga, nowy zespol, 3 roznych trenerow i druznya ktora ma ogromne problemy. W dryblingu pelna kontrola nad pilka, kilka razy niefortunnie trafial w slupek lub by faulowanym w polu karnym bez reakcji sedziego, gdzie Salahy, Kane, Sterlingi dostaja karne za kazdym razem w identycznych sytuacjach. Do tego dochodzi kolejny brak kompetencji
  • Odpowiedz
Doceniam co robisz dla tagu, ale takich bzdur jak o formie Pepe to jeszcze nie czytalem nigdzie..

@prodigi: Więc mało czytasz i nie był wart 70 mln, zapłacili za niego 80 mln €. 3 trenerów i każdy otwarcie krytykował jego postawę na treningach. Figę nie pełna kontrola biorąc pod uwagę jak często traci piłkę. Kanonierzy zapłacili za niego 80 mln € i jest oraz będzie przez pryzmat tego oceniany, a
  • Odpowiedz
@Pustulka:
Patrząc przez pryzmat tych transferów to idealnie Sven nie wypada, a na pewno Raul lepiej sprzedaje i drożej. Pytanie czy sprzedawał Sven czy Gazidis (obstawiam, że niestety ten drugi).

Ogólnie rzecz biorąc nie wiem kto jest odpowiedzialny za to, że puściliśmy Aarona, Kościelnego w lecie, ale tutaj jest odpowiedź dlaczego jesteśmy tacy ciency. Do tego myślałem, że zostanie Nacho, a Kolasinac odejdzie. Gdyby tych trzech zostało w klubie jestem przekonany, że bylibyśmy w TOP4 aktualnie.

Największy problem mamy w pomocy, gdzie poza LT i GX nie ma pewniaka, który ich zastąpi. AR mógł grać wszędzie w pomocy i wychodziło mu to bardzo dobrze. Guendouzi gra słabiej w porównaniu do poprzedniego sezonu i kto
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
@Pustulka: oglądałem mecz z trybun i widać bylo że Pepe się ogarnoł trochę i może być tylko lepiej, on i Gabi jako jedyni byli w stanie coś z przodu wymyśleć. Ozil z koleji absolutnie uwłaczająca postawa, kompletny piach i zero zaangażowania. Luiz trzeba powiedzieć że jako jedyny zagrzewa do walki i jest dobrym duchem zespołu, niestety pod presją się gubi, w pierwszej połowie podbudowywal Mustafe bo grał jak by mu
  • Odpowiedz