#pkobp #bankowosc #iko #blik @EkspertPKO: NIe mogę płacic na nowym telefonie Blikiem z aplikacji IKO. Kopiuję kod Blik, wklejam kod na stronie sklepu i w aplikacji IKO nie pojawia się ekran z potwierdzeniem transkakcji. Zamiast tego mam tylko ekran z mozliwoscia wygenerowania nowego kodu blik. Redmi 8
@Ritycho: Dostałem taka wiadomosc. Mam nowy telefon i mi pomogło. Dzień dobry, cieszę się, że pisze Pan do nas.
W opisanej sytuacji proszę zmienić ustawienia aplikacji. Proszę o przejście do ustawień telefonu, następnie do zainstalowanych aplikacji i wybranie IKO. W sekcji Inne uprawnienia proszę włączyć ustawienia pozwalające aplikacji na pracę w tle.
Np. Ustawienia - Aplikacje - Zarządzanie aplikacjami - wyszukanie IKO z listy aplikacji - Inne uprawnienia - zezwolenie na
@madridista1400: @EkspertPKO: Faktycznie miałem to wyłączone, dziwne bo nic nie zmieniałem a wcześniej działało dobrze. Zobaczę przy kolejnej płatności czy jest ok
@EkspertPKO: Nie mam Xiaomi i nigdzie takiej opcji nie mogę znaleźć, a problem w moim przypadku jest podobny (telefon wibruje, ale muszę ręcznie przejść do okna z aplikacją IKO, żeby potwierdzić płatność). Posiadam OnePlus6 i OxygenOS w wersji 10.3.0 (Android 10). Proszę o instrukcję, co zrobić, aby problem wyeliminować. Dziękuję.
@l33twannabe, problemy z brakiem ekranów potwierdzenia wynikają z błędów po stronie Android 10. Zgłosiliśmy sprawę do Google’a i czekamy teraz na odpowiedź. Na razie nie ma jednoznacznego rozwiązania, które mogłoby pomóc :/
@EkspertPKO: NIe mogę płacic na nowym telefonie Blikiem z aplikacji IKO. Kopiuję kod Blik, wklejam kod na stronie sklepu i w aplikacji IKO nie pojawia się ekran z potwierdzeniem transkakcji. Zamiast tego mam tylko ekran z mozliwoscia wygenerowania nowego kodu blik. Redmi 8
Dziwne bo żadna aktualizacja nie weszła
Dostałem taka wiadomosc. Mam nowy telefon i mi pomogło.
Dzień dobry,
cieszę się, że pisze Pan do nas.
W opisanej sytuacji proszę zmienić ustawienia aplikacji. Proszę o przejście do ustawień telefonu, następnie do zainstalowanych aplikacji i wybranie IKO. W sekcji Inne uprawnienia proszę włączyć ustawienia pozwalające aplikacji na pracę w tle.
Np. Ustawienia - Aplikacje - Zarządzanie aplikacjami - wyszukanie IKO z listy aplikacji - Inne uprawnienia - zezwolenie na
Komentarz usunięty przez autora
Faktycznie miałem to wyłączone, dziwne bo nic nie zmieniałem a wcześniej działało dobrze.
Zobaczę przy kolejnej płatności czy jest ok