Wpis z mikrobloga

@Ritycho:
Dostałem taka wiadomosc. Mam nowy telefon i mi pomogło.
Dzień dobry,
cieszę się, że pisze Pan do nas.

W opisanej sytuacji proszę zmienić ustawienia aplikacji. Proszę o przejście do ustawień telefonu, następnie do zainstalowanych aplikacji i wybranie IKO. W sekcji Inne uprawnienia proszę włączyć ustawienia pozwalające aplikacji na pracę w tle.

Np. Ustawienia - Aplikacje - Zarządzanie aplikacjami - wyszukanie IKO z listy aplikacji - Inne uprawnienia - zezwolenie na
@EkspertPKO: Nie mam Xiaomi i nigdzie takiej opcji nie mogę znaleźć, a problem w moim przypadku jest podobny (telefon wibruje, ale muszę ręcznie przejść do okna z aplikacją IKO, żeby potwierdzić płatność). Posiadam OnePlus6 i OxygenOS w wersji 10.3.0 (Android 10). Proszę o instrukcję, co zrobić, aby problem wyeliminować. Dziękuję.
@l33twannabe, problemy z brakiem ekranów potwierdzenia wynikają z błędów po stronie Android 10. Zgłosiliśmy sprawę do Google’a i czekamy teraz na odpowiedź. Na razie nie ma jednoznacznego rozwiązania, które mogłoby pomóc :/