Wpis z mikrobloga

  • 0
A mam jeszcze takie pytanie. Jak to jest gdy ktoś mnie uderzy samochodem to spycha mnie z toru a jak ja kogoś uderzę to robi się cień i fizycznie nikogo nie uderzę, druga kwestia jeśli już jakimś cudem dojdzie do kolizji to dostaje za każdym razem karę a ktoś robiąc to samo tj. Uderzając mnie i wyprzedzając nie dostaje kary?
  • Odpowiedz
@bedoe7s: https://www.gran-turismo.com/pl/gtsport/manual/#!/lobby/content01
A co do systemu kar to już napisano miliony postów w internecie. Ogólnie przeczytaj sobie przepisy FIA. Czasem lepiej jest dać się zepchnąć lub wyjechać poza tor w piasek niż doprowadzić do kontaktu.
Co do przenikania się - jak widzę masz poziom fair play D - gra uważa, że możesz podejmować ryzykowne manewry dlatego nie chce żebyś psuł innym zabawę.

Pamiętaj, że nie chodzi o wygrywanie za wszelką cenę. Nawet podniesienie pozycji o 1 na koniec wyścigu podniesie Ci trochę Driver Rating. Chodzi o czystą jazdę - żadnego taranowania, opóźniania hamowania, blokowania drogi wyprzedającemu itp.
  • Odpowiedz
@bedoe7s: kiedyś wyścigi były codziennie inne, ale później to zmienili i w sumie dla mnie to dobra decyzja. Można wykręcić z czasem lepszy czas, lepiej poznajesz tor, ścigasz się na torze, który masz obcykany. Jedyny minus jest wtedy jak żaden z trzech wyścigów za bardzo nie leży i trzeba czekać aż się zmienią, ja mam właśnie taki tydzień ( ͡° ʖ̯ ͡°) Teraz można jeszcze jechać
  • Odpowiedz
@bedoe7s: Panie, ja sobie wieczorem czasem odpalę i jeżdżę czasówki na Nordschleife dla przyjemności jakimś zwykłym ulicznym autem.
A do trybu Sport wejdę raz-dwa w tygodniu pojadę ze 2 wyścigi A lub B.
Jak chcesz coś wygrać tak w miarę szybko to polecam zrobić kwalifikację zaraz po zmianie wyścigów zanim kosmici zaczną kręcić czasy. Łatwo wtedy przy w miarę normalnym czasie o pole position ( ͡° ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz
@bedoe7s: Statystyki rosną Ci tylko i wyłącznie w trybie Sport. Prywatne lobby są tylko dla treningu/zabawy. Jak chcesz sobie fair play podbić to jedź w tym wyścigu wytrzymałościowym C, przy tylu okrążeniach nawet jak zdarzy ci się wyłapać karę ale resztę przejdziesz czysto to awansujesz. W tych wyścigach na 3-5 okrążeń będziesz się tylko denerwował, bo wystarczy że raz ktoś w Ciebie wjedzie, system kar źle oceni sytuację i fair
  • Odpowiedz