Wpis z mikrobloga

Ehhh gram w tibie co jakiś czas od 2004 roku. Wbijam co kilka miesięcy na 2 tygodnie i przestaje grać. To smutne że ta gra nie sprawi mi już nigdy tyle radości ile sprawiała mi na początku :-(.
#tibia
  • 13
  • Odpowiedz
@Mmhaunter: Miło wspominam Tibijkę. Czasy gdzie 100 lvl to już było powyżej średniej. Treningi w Northporcie w party na serwerze Nova, gadanie, łownie rybek. A teraz ehhh… wbijam co pół roku tylko po to by nie usunęli mi postaci, nie gram od prawie 10 lat. Kiedyś ta gierka była bardziej "socjal", a teraz wyścig szczurów.
  • Odpowiedz
@Tami: Nom, kiedyś czasem się expić wychodziło było fajnie, skilowanie, stanie w depo rozmawianie ze znajomymi, a teraz jak nie zbijesz codziennie premki to wyrzuty sumienia :/. Wszystko nastawione na grind grind grind grind grind, To smutne.
  • Odpowiedz
@Mmhaunter: myslalem ostatnio żeby pograć, ale nie na globalu tylko na otsie, max 8.1, bo teraz to już nie tibia, choćby dla funu exp x999. Marzy mi się ots 1:1 z 50k+ graczy ech marzenia ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Tami: @Mmhaunter: @Insane_Mike: Jak ja kocham takie #!$%@? xD. Żyjecie wspomnieniami i tyle, bo byliście bachorami z milionem czasu. Dzisiaj tibia jest nastawiona na pracujących ludzi, którzy właśnie wbiją na parę h i adios (pomijam jakieś hlvle). A jak człowiek nie chce pg to jest mnóstwo innych możliwości, żeby czerpać fun. Gra idzie z duchem czasu - to wszystko.
  • Odpowiedz
@Nooser: Nie żyje wspomnieniami ale stwierdzam fakt. Wtedy tibia była grywalna, i wystarczył pacc. A teraz grube inwestowanie + cash shop, jakieś staminy i inne pierololo ( ͡° ͜ʖ ͡°). Sama Tibia nie idzie z duchem czasu, tylko wyciska jak najwięcej z tego co zostało. Mało nowych graczy gra. Grają sami starzy gracze, nowych masz mało. Jest wiele gier które do dzisiaj są grywalne, w tym mmo,
  • Odpowiedz
  • 0