Wpis z mikrobloga

@bojesiewody: mireczku... nie tylko Ty. Moja dożywotnia licencja (kupiona, a nie zdobyta na akcji promocyjnej) poszła się #!$%@?ć. Swoje forum supportowe poczyścili na maksa z komentarzy niezadowolonych. Ja może nawet bym i zapłacił, ale jak można ufać takiej firmie i powierzyć jej dostęp do swoich telefonów? Pozostaje tylko szkalowanie ich w internetach...
@WujStefan: Też miałem dożywotnią kupioną. Już lepiej by zrobili, gdyby zakończyli wsparcie i wprowadzili nowy produkt zamiast takich roszad, tym bardziej, że w mailu z 2018 zapewniali, że będą honorować pierwotne ustalenia. Teraz na pewno nie kupię od nich licencji, bo skąd mam wiedzieć czy przy licencji rocznej po 7 miesiącach nie stwierdzą, że jednak już wygasła...
Na razie zainstalowałem Prey, coś możesz innego ewentualnie polecić?