Wpis z mikrobloga

@waciak: bo tak jest dopiero od kilku dni, a dwa jedyne co Orange chce zrobić poprzez konsultanta to wcisnąć mi technika który jest zbędny bo światłowód i sprzęt są w 100% sprawne, w związku czym będą chcieli żebym za to zapłacił. Alternatywy zawsze są, ale umowy w toku też, a tej został jeszcze prawie rok.
@waciak: od klatki do mojego mieszkania jest sprawne, a oni do tego chcą mi przysłać technika żeby znowu mi marnował 3h w trakcie mojej pracy na wymianę światłowodu bo już mi to robił ostatnio jak przestało działać całkiem.
@wysuszony: To kręć małysza że jak tak dalej będzie to nie płacisz faktury i tyle. A jak mają technika wysyłać to za darmo bo to u nich jest coś nie tak. Jakby u ciebie było #!$%@? to byś nie miał internetu.
@waciak: ja o tym wiem, ale konsultant traktuje klienta jak potencjalnego idiotę pytając o takie rzeczy jak to czy używam dobrego kabla. Nie #!$%@?, wieczorem wymieniam na Cat 4 xD. Nie wyśle nikogo do sprawdzenia żadnej centralki tylko technika do mnie do mieszkania.
@wysuszony otóż ten transfer jest 1 Gbs, bo sam konsultanta do domu ściągnąłem (59 zł), sprawdził speed testem licencjonowanym i było..

Nawet jak lapka podpiął na kabel, wszystko inne i WiFi dołączył to te zwykle speed testy po 400 mbs pokazywały.