Wpis z mikrobloga

Mirki, planuję kupno telewizora, ale kompletnie nie znam się na martycach etc.
Zależy mi by był to:
- Phillips z 3-stronnym (4-stronny byłby mega) Ambilightem,
- 55-60'',
- w tej wielkości to już raczej 4K,
- port Ethernet
- i z Androidem, by móc odpalać Steam Link.
Telewizor służyłby w większości do gier, więc input lag jest istotny. No i nie wiem jakie bebechy są wymagane, by uciągnąć stream 4K@60fps. Ktoś coś? Budżet 4-5k, w sumie pewnie i tak szedłbym w raty. TV miałby być na ścianie. No i kiedy najlepiej kupować, bo zaraz święta, to raczej ceny nie zmaleją.
#telewizory #kiciochpyta #pytanie #elektronika #pcmasterrace
  • 12
@Bielecki:
Ja jestem porządnie zirytowany oprogramowaniem Phillipsa, mam dwa ale jeden ze Smart TV i o ile w pozostałych kwestiach nie mam nic do zarzucenia, to aplikacje tną się jak cholera i nierzadko w ogóle nie mogę wejść do menu nawet nie wiedząc czemu i muszę po prostu czekać aż mu przejdzie.
Także ten android to konieczność.
android tv to lagi


@Wu70: niestety nie za bardzo widzę inne wyjście. Mam sprzęt Steam Link, ale on obsługuje do 1080p, nic więcej. A dokupowanie TV boxa to kolejny wydatek
@Bielecki: Wszystkie będą z tego roku i najnowszym androidem 9.0 oraz ambilight 3:
55pus7334 lub 58"
55pus8804- tutaj mamy dodatkowo wbudowany soundbar od B&W, bezramkowy wygląd i szeroka paleta barw.
55OLED804 lub 854- tutaj już mamy sprzęt premium. Regularna cena to 5,5k, ale da się wyrwać w okolicach 4,5k/4,7k na promocjach.
Jeśli chcesz 4 ambilight to wtedy zostaje Ci jedynie 65OLED984 ( ͡º ͜ʖ͡º)
65OLED984


@Adiss: 24 koła to ciutkę za dużo na TV w moim wypadku xD

55pus7334 i 55pus8804 są ledowe, słyszałem sporo negatywnych kwestii na temat ledów w TV. Soundbar generalnie mi wszystko jedno, bo obecny telewizor mimo całkiem dobrych głośników i tak jest podłączony pod wieżę.