Wpis z mikrobloga

hej węgierki i mirki z #programowanie #sprzetkomputerowy #baterie #laptopy #laptop

w laptopie koleżanki nieco spuchła bateria. sytuacja jest o tyle dziwna, że dość dobrze nadal trzyma pojemność, ale touchpad poszedł jednak do góry :)

pytanie: warto kupić oryginał? czy zamienniki są ok? zamienniki mają niższą nieco pojemość (47Wh, oryginał 55Wh). ale bardziej nawet niż sama pojemność ważne jest zaufanie. nie znam się na bateriach i dla mnie GreenCell czy Movano to trochę taki noname...

oryginał kosztuje ok 350zł
zamienniki ok 200zł

Zamiennik vs oryginał?

  • Oryginał 53.8% (7)
  • Zamiennik 46.2% (6)

Oddanych głosów: 13

  • 6
  • Odpowiedz
@Tytanowy_Lucjan: no właśnie nie siedzi. koleżanka zabiera laptopa ze sobą i często coś tam "klika" np w podróży (nie w każdym składzie PKP są gniazdka, tak dobrze jeszcze nie ma)

poza tym jest uczulona by nie trzymać lapka podpiętego non-stop do zasilania.

ale najbardziej chodzi o to by się nic nie stało. ja nie mam zaufania jakoś do GreenCell czy Movano. jakby to było LG, Panasonic czy Toshiba - nie
  • Odpowiedz
Może zabrzmi to trochę jako reklama, ale warto poczytać więcej o tych markach. A raczej o marce, bo o Movano nic nie ma. Green Cell ma 3 serie baterii, w których stosują m.in.ogniwa Samsunga oraz Panasonica (chyba jako jedyna marka się tym chwali i gwarantuje jakość). Firma - jedna z najszybciej rozwijających się w Europie, doceniania w rankingach i przez klientów. Produkty dostępne w @SwiatBaterii, w @x-kom, RTV
  • Odpowiedz
Dzięki @Snik3rs: za miłe słowa. Tak jak piszesz, kwestia "oryginalnych" baterii dostępnych na rynku jest bardzo problematyczna. Wzięliśmy kiedyś na testy baterie do telefonów sprzedawane jako oryginalne i testy wykazały, że z dobrym produktem nie mają nic wspólnego, wykazywały wszelkie cechy ogniw zużytych lub niskiej jakości. Tutaj link do artykułu - https://blog.swiatbaterii.pl/wymiana-baterii-w-telefonie/