Wpis z mikrobloga

Hej mireczki,
od jakiegoś czas rozglądam się za nowym autem, jako że życie mojej Omegi dobiega końca. Od jakiegoś czasu przeglądam OLX i.... #!$%@? można dostać, nie znam się na autach i nie wiem na co zwracać uwagę, może ktoś coś pomoże? xD
Na co zwrócić uwagę, czego się wystrzegać, a czym warto się zainteresować? Jakie marki/modele są ryzykowne w tym przedziale (powiedzmy 15k-25k, przy czym domyślnie w 20k chciałbym się zamknąć)? Na pewno jest coś ogólnie polecanego, i coś co się każdemu odradza.
Auto ma być pod gaz, preferowałbym założyć swój, nowy, bo to pewniejsze niż inwestycja w jakąś instalację która może być #!$%@?.
Auto po mieście ( #wroclaw here) + ze cztery razy w miesiącu trasy ~150km.
Nie za małe (jakaś corsa odpada, to prawie bagażnika nie ma) ale i nie za duże (żadnego kombi).

Wszystkie sensowne sugestie obsypuję plusami. :)

#samochody
  • 18
@Dawidinho8 Pół roku temu stałem przed podobnym wyborem. Celowałem w mniejsze auta, skończyło się na kombi. Może i do dziś nie umiem nim dobrze parkować, ale komfort ogromnego bagażnika to coś, z czego już nie zrezygnuję. Nie wyobrażam sobie teraz jeździć małym piździdełkiem. Także nigdy nie mów nigdy ;)
@Mirek_Official: Właśnie teraz mam kombika (wielkie ciele xD) i rzadko kiedy wykorzystujemy choćby więcej niż połowę bagażnika, a znaleźć gdzieś we Wrocławiu miejsce żeby go postawić to dramat. Także teraz nie wchodzi w grę. Sedan jakiś byłby najmilej widziany. :)
Btw, może coś ciekawego możesz doradzić skoro niedawno sam w tym siedziałeś po pachy? ;)
@Yeezy ja chciałem sonate 3.3 ale poliftowa była jedną i zanim zdobyłam kasę to się sprzedała, A to bardzo dobre auta są. Taką trochę biedniejszy Accord,ale w USA mają bardzo wysoka pozycję w rankingach bezawaryjnosci.
@Dawidinho8 Nie wiem, czy moje rady spotkają się z akceptacją, bo ja szukałem w dokładnie tych autach, których podobno się nie kupuje - Alfach i francuskich ( ͡° ͜ʖ ͡°)