Wpis z mikrobloga

Pozdrawiam serdecznie zespół mbanku ( ͡° ͜ʖ ͡°), kolejna aktualizacja aplikacji nie rozwiązała problemu z logowaniem się odciskiem palca, działało, działo i przestało, przynajmniej na Oneplus 7.
Zróbcie coś z tym (°°
#mbank
  • 10
  • Odpowiedz
@hzolrzdz, nie mamy takiego zgłoszenia od innych użytkowników. Czy próbowałeś przeinstalować aplikację i dokonać ponownej konfiguracji czytnika linii papilarnych? Używasz oryginalnego oprogramowania dostarczonego przez producenta na tym urządzeniu?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@hzolrzdz: może w międzyczasie dodałeś nowy odcisk palca? Wtedy większość apek wyłącza uwierzytelnianie palcem. Sprawdz w ustawieniach apki czy włączone.
  • Odpowiedz
@darvd29: Przy odpaleniu apki pewnego razu nie było możliwości zalogowania się odciskiem palce, a teraz za każdym razem przy próbie włączenia logowania odciskiem palca, po wpisaniu hasła, wyrzuca do ekranu logowania.
  • Odpowiedz
@hzolrzdz, sprawdź czy w ustawieniach samej aplikacji masz aktywne logowanie odciskiem palca. Sprawdzisz to po wybraniu zakładek: Ustawienia - Logowanie odciskiem palca. Jeśli dodałeś nowy odcisk palca do obsługi telefonu to aplikacja sama powinna poprosić o ponowne dodanie odcisku podczas logowania.
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku: "...a teraz za każdym razem przy próbie włączenia logowania odciskiem palca, po wpisaniu hasła, wyrzuca do ekranu logowania. "

Sprawdzałem, nie da się włączyć tej opcji, tak jak napisałem, wyrzuca do ekranu logowania.
  • Odpowiedz
@hzolrzdz, prosimy, abyś opisał dokładnie sprawę, przesłał zrzuty ekranu, podał wersję aplikacji, system operacyjny i nazwę urządzenia na nasz adres e-mail: kontakt@mbank.pl Zarejestrujemy zgłoszenie.
  • Odpowiedz
Też mam ten problem na oneplus 7. Występuje on jednak nie tylko w aplikacji mBanku, ale też citi banku i aplikacji mObywatel. Moim zdaniem to bardziej problem oneplusa niestety
  • Odpowiedz