Aktywne Wpisy
Hatsune_Kitku +448
co do #!$%@? #seriale
p3oo1 +1006
Dokładnie miesiąc temu zacząłem robić copy trading na Binance. Obiecałem zawołać wszystkich pulsujących. Mam nadzieję że uda mi się zawołać każdego :)
Podsumowanie +skrin z giełdy:
Wpłacone: 101$
Chińczyk w miesiąc zarobił: 89$
Po odjęciu prowizji giełdy i jego zysku mam na portfelu 170-180$ czyli +70-80%
Trzymam kolejny miesiąc. Kto zainteresowany - plusowac.
#kryptowaluty
Podsumowanie +skrin z giełdy:
Wpłacone: 101$
Chińczyk w miesiąc zarobił: 89$
Po odjęciu prowizji giełdy i jego zysku mam na portfelu 170-180$ czyli +70-80%
Trzymam kolejny miesiąc. Kto zainteresowany - plusowac.
#kryptowaluty
Obawiam się, że wielu z Was pomyśli, że znowu pieprzymy głupoty i tak naprawdę tylko oszukujemy. Chciałbym jednak, żebyście odsunęli na chwilę swoją frustrację na bok i przeczytali to, co ma Wam do powiedzenia Mirek z 4-letnim stażem, a nie korposzczurek.
1. "Dlaczego nie mam naliczonego promocyjnego cashbacku z termometru?”
Jak już pisaliśmy w naszym wpisie, nasz partner miał awarię systemu i otrzymaliśmy godziny zamówień odbiegające od rzeczywistości, przez co nie wiemy, kto i ile ustrzelił podczas termometru. Mieliśmy nadzieję, że uda się to naprawić, ale niestety „nadzieja matką głupich”. Musimy Was prosić o pomoc, a dokładnie o przesłanie potwierdzeń Waszych transakcji z AliExpress w formie zrzutu ekranu z widoczną godziną i numerem zamówienia na adres 1111@planetplus.com. Niektórzy z Was otrzymali już powiększony cashback, ale pewnie nie wszyscy prawidłowy.
2. „Nie naliczyło mi żadnej transakcji, co teraz?”
Wszystkie nienaliczone transakcje możesz dodać manualnie do swojego konta za pomocą naszego formularza. Każdy zakup musi zostać dodany jako osobna transakcja, ponieważ ma unikalny numer zamówienia.
3. „Czy jak dodam transakcje manualnie, to naliczycie mi tylko standardowy cashback?!”
Część naliczonych transakcji nie ma zapisanego numeru użytkownika, przez co nie wiemy, do kogo one należą. Jeżeli zgłosicie transakcje manualnie, to jest szansa, że są one w systemie jako właśnie te „bezpańskie” i dostaną podwyższony cashback. Pozostałe transakcje, których nie znajdziemy w systemie partnera, zostaną niestety rozliczone po standardowej stawce, ponieważ takie zasady ustalił sklep. Naprawdę chcielibyśmy Wam dać tyle cashbacku, ile chcecie, ale nie możemy pójść z torbami.
4. „Dlaczego nie pojawiły się akurat transakcje dokonane 11.11, a wcześniejsze/późniejsze już tak?”
AliExpress w swoje urodziny (28-30 marca) oraz w dniu singla (11 listopada) chce zarobić jak najwięcej, przez co jeszcze bardziej zaostrza wymagania do uzyskania cashbacku. Tak, jak napisaliśmy zapowiadając akcję 11.11 - „Transakcja może nie pojawić się poprawnie w momencie, gdy Użytkownik doda kupony lub zbuduje koszyk na AliExpress po przekierowaniu z innego źródła poza Planet Plus”.
5. „Dlaczego dostałem X%, zamiast obiecanych 10% w Gearbest?”
Podaj maila na priv, to poprawimy na 10%, o ile sklep nie zakwalifikował Twoich zakupów do kategorii dropshipping, hurtowych lub od prywatnych sprzedawców.
6. „Dlaczego zabraliście moje transakcje oszuści?”
Tak, jak napisał Mirek @tabarok - jedyną rzeczą od nas zależną jest działanie naszej strony, za co oczywiście przepraszamy (całkowicie nowy system zbliża się wielkimi krokami). Za trackowanie transakcji odpowiada nasz partner razem ze sklepem, a za poprawne dokonanie zakupów odpowiadacie w 95% Wy sami. Wiemy, że korzystając z Planet Plus liczycie na to, że wszystko będzie się działo samo i nieważne w jaki sposób zrobicie zakupy, to cashback Wam się po prostu należy. Chcielibyśmy, żeby tak było, niestety afiliacja nie jest taka prosta. Każda strona chce „uszczknąć” dla siebie jak najwięcej, dlatego czyszczenie plików cookies, nieużywanie kodów rabatowych z innych stron, przekierowanie przez nas od samego początku, itd. jest tak ważne.Jeżeli transakcje nie pojawiły się automatycznie, to nie oznacza, że niedobry pracownik wybierał według swojego „widzimisię” transakcje, które mają się nie naliczyć. Jeżeli transakcja nie naliczyła się automatycznie lub została odrzucona, to uwierzcie nam, że my również nie dostajemy za to kasy.
7. „Dlaczego miałem w koszyku 10 przedmiotów, a naliczyły się tylko 3?”
Może to być spowodowane użyciem kodów rabatowych na konkretne produkty lub konkretnych sprzedawców, dodaniem tych produktów bez przekierowania, zbyt długim czasem sesji na stronie lub korzystaniem z nowej karty, której nasz tracking już nie dotyczył.
8. „Czemu macie tyle negatywnych opinii?”
Jak często zdarza Wam się napisać pozytywną opinię z własnej woli? Tak to niestety działa. Kiedy idziemy do sklepu i zakupy są udane, to nie mówimy nic, ale kiedy dostaniemy wadliwy produkt - wtedy jest dramat. Jeszcze gorzej, kiedy komuś np. naliczy się przypadkiem błędny cashback. Wówczas od razu dodaje wpis „Planet Plus znowu oszukuje”, zamiast napisać na priv i szybko załatwić sprawę – jak wiecie, mamy Helpdesk, który zawsze jak najszybciej stara się rozwiązać wszelkie problemy. Oczywiście wiemy, że nie jesteśmy bez winy, bo uzbierało się już trochę „fakapów”, które mamy na sumieniu. Zdajemy sobie sprawę z tego, że w większości wypadków nie obchodzi Was, czy zawiniliśmy my, czy nasz partner, bo dla Was liczy się tylko wynik końcowy, czyli cashback. Jest to zrozumiałe, ale naprawdę na wiele czynników nie mamy wpływu.
9. „Dlaczego u konkurencji naliczyły się transakcje, a u Was nie?”
Tutaj znowu przewija się temat plików cookies. Jeżeli najpierw zrobiliście transakcje z innym cashbackiem, a później przez nas lub na odwrót, to transakcje prawie na pewno naliczą się do pierwszej strony.
10. Pepper i cashback
Pepper, tak jak każdy portal cashbackowy, korzysta z afiliacji. Jeżeli znajdujecie jakiś produkt tam i przekierowujecie się na stronę sklepu, to załącza się ciasteczko Peppera, które potrafi nam zabrać transakcje, pomimo przekierowania później z Planet Plus.
11. „Dlaczego zawsze tłumaczycie się plikami cookies lub kodami rabatowymi?”
Ponieważ taka jest prawda. Najwięcej problemów z transakcjami powodują właśnie ciasteczka i kody rabatowe. Samo wejście na główną stronę dowolnego sklepu już zapisuje ciasteczko, które później może (ale nie musi) zabrać nam transakcje. Teoretycznie moglibyśmy się zabawić w tzw. „cookie stuffing”, ale jest to nieetyczna praktyka. Działa na zasadzie wpychania swoich ciasteczek w każde możliwe miejsce, żeby kradły dosłownie wszystkie transakcje (nawet kiedy ktoś nie chciał korzystać z cashbacku) i przypisywały je do nas. Niektórzy z Was zetknęli się z tym zjawiskiem podczas masowych odrzuceń transakcji z Dresslily w zeszłym roku, kiedy pewna firma zaczynająca się na „E”, a kończąca na „PN” załączyła cookie stuffing. Z własnego doświadczenia mogę polecić używanie dwóch przeglądarek, jednej do normalnego przeglądania internetu, drugiej do zakupów z cashbackiem.
12. Ankieta Mirka @grykom
Analogiczna sytuacja do opisanej w punkcie 9. Użytkownik, który ma naliczone transakcje poprawnie, nie ma potrzeby śledzenia wciąż tagu #planetplus i nie odpowie na ankietę, przez co wychodzi na to, że większości z Was nie naliczyły się transakcje. W rzeczywistości po podsumowaniu każdej akcji okazuje się, że nie naliczyło się zaledwie 4% wszystkich transakcji.
Przepraszamy Was za tę akcję, obiecujemy, że to był ostatni termometr w Planet Plus.
#planetplus #cashback #aliexpress
Czekam na kogoś ktoś zgłosi manualnie i dostanie te swoje "50%"
Sczerze, to wątpię...( ͡° ʖ̯ ͡°)
// Nie dodalisci zapisku regulaminu o nie korzystaniu z VPN, gdyż to też może powodować problemy, komputer powinien posiadać licencjonowanego windwosa, albo nie będzie naliczał xD
Większość kupione bez kuponów, w gorszych cenach bo specjalnie czekałem na termometr.
Wg regulaminu po 48h powinno się pojawić, a wy dziś po 4 dniach dopiero podajecie jakiekolwiek info
Olewa nas polski serwis/support i idziemy na ALI..
Tam poznajemy co to znaczy dobra i bezproblemowa obsługa, dorastamy do tego, że polskie "Januszexy" to zło.
Zagraniczne keszebki nie są nieomylne, takie nie istnieją...
Jedyna zasadnicza rożnica to support - tam zapewne przy takiej masowej akcji nie byłoby cyrku, że nie zaliczyło Ci bonusa - #!$%@?
@grykom: > Część naliczonych transakcji nie ma zapisanego numeru użytkownika, przez co nie wiemy, do kogo one należą. Jeżeli zgłosicie transakcje manualnie, to jest szansa, że są one w systemie jako właśnie te „bezpańskie” i dostaną podwyższony cashback.
Kierowniku wiecie o tym że czas transakcji jest zaokrąglany do góry :) (sekundy do minuty są podciągane).
Żeby zaraz nie wyszło że praktycznie nikt się na podwyższony cashback załapał
@Zabi96: Twojej dziewczynie mogło nie przejść z miliona innych powodów. Tutaj akurat pepper tak na 90% jest winny
I serio każdą transakcję naliczoną manualnie powinniscie policzyć z podwyższonym cashbackiem (a tu wtedy nawet nie ma standardowego tylko 10zl xD)