Wpis z mikrobloga

@OseQ:

Próbowałem dokonać transferów przez #xoom (na kwotę 50.02 euro na #revolut ( ͡° ͜ʖ ͡°) ). Niestety za każdym razem po ok 30 sekundach od transakcji dostawałem info, że > "W toku kontroli Twojej ostatniej transakcji o numerze (numer) stwierdziliśmy, że musimy ją anulować ze względu na nasze zasady dotyczące zapewnienia zgodności z przepisami.anulowana", kasa wracała na konto.

Oczywiście próbowałem się z supportem, ale bezskutecznie. Kazali do siebie dzwonić na zagraniczne numery a maile nic nie pomagały. Dopiero pisanie komentarzy na FB pod ich reklamami, spowodowało, że mną się zainteresowali. Podałem im numer telefonu, po kilku godzinach dostałem telefon, od Pani z brytyjskim akcentem, z którego dowiedziałem się:
1. Nie mogą zweryfikować moich danych, dlatego nie mogę wykonać żadnej operacji.
2. Nie mogą podać mi jakich danych nie mogą zweryfikować
3. Nie mogę w żaden sposób dokonać weryfikacji tych danych
4. Nie będę mógł dokonać żadnego transferu z tego konta.
Zapytałem czy w takim razie powinienem usunąć konto i założyć nowe:
5. Dostałem odpowiedź że ich zasady na to nie pozwalają
Zapytałem o to czy może mi potwierdzić, że ja jako osoba nigdy nie będę mógł skorzystać z ich usług
6. Pani potwierdziła ( ͡º ͜ʖ͡º)

No także, wygląda że dostałem nieoficjalnego perma bana. Świetny marketing ze strony #xoom.
Nie wiem, jak do tego doszło że mając taki budżet #paypal stworzył tak gówniany serwis, którego obsługa przywodzi mi na myśl rok 2010, a obsługa klienta jest gorsza, niż w hinduskim #startup -ie. Wygląda na to, że polecieli po kosztach, wykorzystując jak najwięcej z przestarzałego już #paypal, oszczędzając na supporcie, a pakujac kasę w marketing (reklamy z Usain Bolt i rozdawanie 25 euro).
  • 6