Wpis z mikrobloga

Wczoraj odpaliłem pierwszy raz #f12019 na #xbox używając kierownicy (Thrustmaster TMX).

Na streamach i youtube wyglądało to dużo prościej.

Od teraz szanuje wszystkich, którzy bez asyst dobrym tempem potrafią w ogóle utrzymać się na torze.

Jak oglądam różne ligi i widzę ludzi zapierdzielających po torze jak dziki to teraz jestem w szoku jak to możliwe.
Już nigdy się nie zaśmieję z osoby, która wypadnie w trakcie wyścigu z toru ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#oswiadczeniezdupy
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@polwac: PS. Force Feedback to genialna rzecz. Kto raz tego doświadczy, ten później nie jest się w stanie cieszyć jazdą za pomocą pada.
Jak kupiłem konsolę to cieszyłem się w Forza jak czułem przez wibracje po jakiej nawierzchni jadę...ale to dopiero na kierownicy czuć naprawdę samochód. Mega sprawa, polecam każdemu.

Aż jestem ciekawy, po potrafią bardziej pro sprzęty w tym temacie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@polwac ja jak przeszedłem z klawiatury na kiere w dirt rally to przez pierwsze kilka godzin lepsze czasy miałem na klawiaturze xD a tu i tu bez asyst grałem
  • Odpowiedz
@robertos76: nawet bardzo fajne. Jak np. tracisz przyczepność to czujesz to na kierownicy. Jeśli kiedyś ślizgałeś się na śniegu to bardzo podobne odczucia dzięki takiej kierownicy masz w grze.

"Siłowe sprzężenie zwrotne Force Feedback to coś więcej, niż bezkierunkowe wibracje czy wstrząsy - odzwierciedla ono dokładnie to, co dzieje się w grze. Oprócz dokładnego rejestrowania kolizji, kierownica z siłowym sprzężeniem zwrotnym przekazuje inne informacje na temat zachowania samochodu. Przyspiesz zbyt
  • Odpowiedz