Wpis z mikrobloga

Nie, nie sa gorsi,
Jedyne co robia to stluczki albo jakies #!$%@? sredniogrozne akcje.
Sebixy #!$%@?, bogowie drog sa najgorsi
Seba<dziady<rozowe w suvie<pies za kierownica
  • Odpowiedz
  • 0
@aksal89 sytuacja z dzisiaj, stoje na czerwonym i nagle słyszę pisk opon patrzę w lusterko a tam corsa #!$%@? na zblokowanych kołach prosto w mój tył niewiem jakim cudem ale dziadek odpuścił i #!$%@? sie na chodnik, na szczęście nikogo akurat w tym miejscu nie było, jedynie co mnie pociesza to fakt ze ten stary trep nie będzie przez najbliższy tydzień jeździł bo przetracil 2 opony i olej sie lał także
  • Odpowiedz
@vector_cd2401: no i co wam robią tacy ludzie? Moi rodzice też mają auto tylko po to, żeby sobie w spokoju raz w tygodniu wyskoczyć na duże zakupy i na cmentarz. Rozumiem że teraz mamy nie pisany kodeks drogowy zabraniający jeżdżenia ludziom, bo tak I koniec, bo ja jestem lepszym kierowcą od nich?
Ogarnijcie się trochę.
  • Odpowiedz
@antkowa Nie, nie mamy. Jeżeli Twoi jeżdżą normalnie to ok. Ale nie widzisz co leśne dziadki z zasięgiem wzroku 10m czasem #!$%@?? A w okolicach 1.11 to się niestety nasila bo dużo rzeczy do zabrania i nie pojadą autobusem tylko wyciągną Skodę 105 z garażu i pojadą.

Nie jestem za zakazem dla wszystkich, jestem za badaniami dla wszystkich.
  • Odpowiedz
@tomaszq: nie, nie widzę, jeżdżę z rodzicami co roku 1.11 na cmentarze. To że jest duży ruch no to nic dziwnego. Ale odkąd pamiętam nie byłam świadkiem żadnej stłuczki. Raz - zarysowania i to akurat młody chłopak w starze nie zmieścił się w wąską przycmentarną uliczkę i urwał lusterko poprawnie zaparkowanemu samochodowi starszego państwa.
Sądzę że po prostu za bardzo się na to wszystko nakręcacie.
  • Odpowiedz
@tomaszq: no tak, codziennie do pracy to za mało na twoje standardy ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Po prostu sugeruje troszkę więcej spokoju, ja na drogach spotkałam się z dziwnymi sytuacjami zarówno ze strony młodych, starych, facetów i kobiet.