Wpis z mikrobloga

  • 1
@Heavenhell ja od pół roku korzystałem z franqie, ale ostatnio co trochę się wyłącza i ogólnie jakość kuleje. Poza tym wczoraj zapłaciłem za kolejny miesiąc i do tej pory nie działa. Na supportcie niby coś odpisywali, ale w końcu przestali i dalej cisza, a tv brak. Dobrze, że jest wppilot i fanfilm. I oczywiście kolega od strony #kodiwpigulce, który zawsze chętnie tu służy pomocą ( ͡° ͜
  • Odpowiedz
  • 1
Chwilę po napisaniu posta odpisali mi, że mają ogólny problem z infrastrukturą i pracują nad tym. Dali mi na pocieszenie voucher na 12h na wyższe plany (ja zawsze brałem forest bo i tak tam jest pełno kanałów )
  • Odpowiedz
@banger: dzięki serdeczne przyjacielu, ale dałem szansę teleevidenie przez miesiąc . gdyby mi się jednak nie spodobało wcześniej, to dam znać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pozdrawiam!
  • Odpowiedz
@banger: Hej, pytałeś o testy. Generalnie to jestem zadowolony.
Minusy :
- Czasem rwie eleveny podczas bundesligi
- Rwie ligę mistrzów (to zauważyłem, obejrzałem raptem dwa mecze)
- HBO jest anglojęzyczne
- Czasem utnie "z dupy" na 30 sekund
  • Odpowiedz
@banger: aktualnie od 3 godzin leci jakieś gówno o remontach, hgtv czy coś... ani razu nie zauważyłem, by zerwało. Nie wiem, czy polecam, naprawdę, u mnie hula na tyle, by zaufać im przyszły miesiąc ;)
  • Odpowiedz
  • 0
@Heavenhell: od ostatnich problemów u mnie też jest ok, wiadomo, że czasem coś się przytnie, ale w sumie jak mogę taniej płacić, a tu i tak nie oglądam tych tysięcy zagranicznych kanałów, więc po co mi to.
  • Odpowiedz