Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Goodie_pl tak to z wami jest, wszystkimi Polskimi firmami oferującymi jakiegokolwiek promocje i obniżki.

Skuszony wpisem o zwrocie 20% na goodie, zarejestrowałem u was konto i zamówiłem jedzenie na pizzaportal. Nie jestem technologicznie ułomny i potrafię czytać ze zrozumiem, dlatego jestem pewny że spełniłem wszystkie warunki promocji. Jeśli popełniłem błąd, łaskawie byłoby poinformować mnie CO ZROBIŁEM ŹLE, a nie co EWENTUALNIE MOGŁEM zrobić źle. Jedyne podejrzewam że mógł wpłynąć fakt, iż robiłem operacje z poziomu telefonu jednakże w przeglądarce mam ustawioną funkcje "request desktop site".

Mógłbym zyskać tą operacją 12 złotych i powinienem je otrzymać ponieważ wy odnieśliście sukces swoją akcją - skutecznie kusząc mnie promocją czego skutkiem było zamówienie jedzenia i to jeszcze za pośrednictwem waszego portalu zamiast aplikacji pizzaportal, co do najprzyjemniejszych czynności nie należało.

Czułem że tak się stanie. Ostatnio podobnie Sony Polska mnie próbował załatwić ale odzyskałem pieniądze poprzez sfinalizowanie warunków promocji w Sony UK które dokonało zwrotu pieniędzy z tytułu promocji bez żadnych problemów chociaż polski oddział znalazł błahy pretekst do odmowy. Pomimo tego, że pomyliłem się pisząc wniosek do Sony UK wybierając nieprawidłową promocję w opcjach wyboru, zaznaczyłem promocję dla studentów chociaż obiektywy brałem na firmę i nie jestem studentem ale to nie obchodziło Anglików, bo osiągnęli cel - sprzedali dwa obiektywy chociaż nie były kupione u nich, a w Polsce.

#pizzaportal #goodie
JaraczJoint - @Goodiepl tak to z wami jest, wszystkimi Polskimi firmami oferującymi j...

źródło: comment_j5Y3RuEw0fQXAWyH8jKm6T56vLqP2WN5.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@RudyLis: no właśnie nic nie spartolilem! A jeśli to zrobiłem uprzejmie proszę aby mi wyjaśnili co zrobiłem źle bo na ten moment wypisali wszystkie możliwości błędu i żaden się nie sprawdza.
Czytałem uważnie całą instrukcje aby nie popełnić żadnego błędu i widzisz jaki tego skutek.

Jeśli okaże się że winą było używanie telefonu a nie PC, to powinni napisać w warunkach że z promocji nie da się skorzystać z poziomu aplikacji
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@RudyLis: w dodatku - skąd odgórne u ciebie przekonanie że to ja popełniłem błąd, a nie Goodie, skoro prawdopodobieństwo pomyłki jest takie same po obu stronach?

Widzisz, nie bez powodu przytoczylem sytuację z Sony Polska - w tej sytuacji też byś uznał że popełniłem błąd chociaż go nie zrobiłem?

To czemu SONY UK przyklepało warunki promocji chociaż w tym wypadku przypadkowo popełniłem błąd?

Sony polska - jest zakup, błędu w formularzu
  • Odpowiedz
@Jaracz_Joint: z prostego względu - korzystam już z ich cashbacku długo, i nigdy nie miałem takiej sytuacji - jedyne co mogę przyznać to to ze faktycznie rzadko kiedy z PizzaPortal od razu mi wskakiwalo zamówienie u nich, zazwyczaj musiałem reklamować, natomiast nigdy nie było sytuacji aby mi po reklamacji odrzucili.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@RudyLis: wyraźnie piszą że należy robić zakupy w wersji "webowej" a nie mobilnej dlatego dostosowałem się do ich instrukcji ¯\_(ツ)_/¯

Dzięki za info że nie potrzebnie się męczyłem...
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Goodie_pl: Nie powinno do tego dojść :(

Jesteście w stanie sprawdzić dokładniej co było przyczyną? Proszę o to abym na przyszłość, jeśli zdecyduje się korzystać z aplikacji, mógł uniknąć tego błędu.
  • Odpowiedz
@Jaracz_Joint: niestety obawiam się, że jeśli transakcja jest u nas niewidoczna, to nie da się sprawdzić, dlaczego tak się stało - została po prostu przypisana do innego sklepu. To nie wynika z naszej złej woli, jak niektórzy próbują tu insynuować - jeśli nie ma u nas transakcji, to my też na tym tracimy. Na przyszłość pamiętaj, by zawsze przechodzić do sklepu z poziomu aplikacji goodie lub strony goodie.pl. Jeżeli np. robisz
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Goodie_pl: Tak też zrobiłem.

Otworzyłem aplikacje goodie w której wybrałem promocje i kliknąłem "przekieruj do sklepu" po czym złożyłem zamówienie z poziomu przeglądarki, a nie aplikacji Pizzaportal.

Zobacze przy drugiej transakcji czy tym razem przejdziesz, czy może znowu błąd.
  • Odpowiedz
@Jaracz_Joint: kurczę, no to nie wiem, dlaczego tak się stało (,) Ja sam prywatnie korzystam z cashbacku goodie i często zamawiam coś na Pyszne lub PizzaPortal. Dotychczas wszystkie transakcje wpadały bez problemu.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Goodie_pl: Właśnie sprawdziłem drugą transakcję. Nawet jej nie ma widocznej jako oczekująca, kpina. Co oznacza, że goodie nie wykryło transakcji w ogóle chociaż została zrobiona w ten sam sposób.

No nic, dzięki że odpowiedzieliscie i za starania.

Wmawiam sobie że nie nadaje się do korzystania z takich bajerów jak cashback aby się nie irytować jeszcze bardziej ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Goodie_pl: Wykonałem 6 zamówień, z czego 3 są odrzuce (reklamacje również) i 3 czekają i się doczekać nie mogą na rozstrzygnięcie.. Wszystkie wykonane z Waszej aplikacji, więc jeżeli doszło do zerwania ścieżki trackującej, to z powodu Waszej aplikacji. To nie są duże pieniądze, ale to skutecznie odrzuciło mnie od Was.
  • Odpowiedz