Wpis z mikrobloga

No elo, mam takie pytanko - wielu pracodawców przy jakiejś prostej pracy biurowej dla kogoś kto zna język, często gęsto stawia wymóg znajomości/bardzo dobrej znajomości pakietu office. Ktoś mógłby rozjaśnić bardziej, co niby taki potencjalny pracownik miałby potrafić? No przykładowo, nie wiem, praca w jakimś Axa Assistance, gdzie dzwoni typ, że mu się auto rozklekotało. Pytam, bo w sumie zawsze na informatyce zbijałem bąki i trochę dygam, żeby nie wyjść na imbecyla z obsługi worda czy excela XD.
#word #excel #office #microsoft #praca #pracait
  • 7
  • Odpowiedz
@WeteranFoxKids: Przydałoby się też pewnie jakbyś umiał policzyć procenty, wiedział że 40% z godziny to nie jest 40 minut, dał radę sortować i filtrować dane, może strzelił jakiś prosty wykres słupkowy. Zgaduję tylko
  • Odpowiedz
@WeteranFoxKids: Word - formatowanie tekstu, orientacja strony excel - wyszukaj pionowo i przestawne a jak znasz vba to już kosmos, powerpoint - przygotowanie prezentacji dla klienta/na przetargi, jak robisz 1 slajd na minutę to już jest dobrze
  • Odpowiedz