Wpis z mikrobloga

@kacpervfr: RTX to autorska technologia NVIDII. Może być wprowadzona ale bez łamania patentów = producenci musieliby implementować 2 systemy oświetlenia w jedną grę jeżeli AMD chciało by wprowadzić swój ray tracing.
  • Odpowiedz
@carving85: nie wiem, musiałbyś się zagłębić, być może to zupełnie inny RT bardziej jako Global Illumination. Jakkolwiek RTX Nvidii jest chroniony patentem.
Z tego powodu RTX gry na 1080ti chodzą jak patologia a na 2060RTX chodzą o wiele lepiej, mimo że Pascale obslugują przecież instrukcje DX12
  • Odpowiedz
  • 0
@Shewie a czy rtx od nvidi nie współpracuje z DirectX Ray tracing? Z którym może też współpracować to od amd?


@carving85 Współpracuje. Jest to oparte o możliwości Dx12. Dlatego w Dx11 RTX nie będzie działać. Jednak to nie znaczy, że każdy może sobie zrobić GPU oparte o technologię RTX nVidii. Tam jest dużo autorskich rzeczy. NVidia dużo pracy włożyła aby ten RT pod ich technologia RTX miał znosna wydajność.

RT
  • Odpowiedz