Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@jkdev: legitne, po prostu te routery to gówno ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Colek:

O #!$%@? tak dokładnie. Nie miałeś przypadkiem wymiany tego wspaniałego routera? Jak tak to specjalista z UPC mógł ci go po prostu nie zainstalować i będziesz się męczył z problemem, póki ta świetna firma jupisi nie przyśle kogoś bardziej kompetentnego.
A poza moim wysrywem to czego się spodziewać po takim raku jak UPC
  • Odpowiedz
@sebameba: jasne że miałem wymianę. Router się resetował sam z siebie po podłączeniu jednego z urządzeń. Wymienili.

Na nowym routerze to samo ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Colek: no mi tak te szpecjalisty przychodzili przez 3 tygodnie i coraz to nowsze problemy wymyślili - zły kabel internetowy, za grube ściany, za ciepło w pokoju gdzie jest router i najlepsze - za duże wysyłanie danych XD, a potem przyszedł młody łepek, 15 minut i diagnoza - poprzednicy wymieniali router, ale go nie instalowali, stąd brak internetu przez prawie miesiąc ( )
  • Odpowiedz