Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
#tmobile #lte ewidentnie oszukuje klientów. Przez ok tydzień od początku okresu rozliczeniowego mam transfery nawet w godzinach popołudniowych tzn 16:00-22:00 rzędu 25-35 mb/s. Po około tygodniu i pobraniu ok 100 GB prędkość spada do takiego poziomu, że z internetu po prostu nie da się korzystać. Jest to internet bez limitu danych - w umowie nie ma mowy o żadnych widełkach jak w przypadku innych sieci 100-150 GB, a potem prędkość spada do 1mb/s. Zgłaszałem im to już kilka razy ale zlewają i pisza, że wszystko jest okej. Robię codziennie speed testy picrel i jak zbiore już odpowiednią ilość dowodów to zgłaszam sprawę do #uokik Może warto odezwać się też do konkurencji to pomogą ich udupić... Jak są tu jakieś Mirki co mają ten sam problem to można by zrobić jakiś pozew zbiorowy.
  • 10
  • Odpowiedz
@TakeshiHitano: jak coś to mam podobnie, też o tym pisałem na wypoku. zmiana na 3g pomaga na tyle, że da się korzystać bo jest stałe 8-10mb/s jednak zapomnij o jakiejś gierce online ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Matthei: no własnie... bede robil codziennie testy ze screenami i jednoczesnie bede obserwował zużycie transferu, żeby mieć czarno na białym kiedy nakładają mi "lejek". Tak, mi tez pomagało przez jakiś czas 3G ale teraz nawet to nie pomaga
  • Odpowiedz
@TakeshiHitano może być tak, że system tak rozdziela, Ciebie przucinają później, innych wcześniej, niestety dobra, wcześniejsza oferta ich zapchała nadajniki, dlatego siekają lejkami, aby każdy miał,, internet", niestety lte to nie kabel...
  • Odpowiedz