Wpis z mikrobloga

Zarezerwowałem sobie nocleg na hotels.com. Po ponad tygodniu otrzymuję wiadomość od hotelu że był błąd na stronie dotyczący ceny i niestety nie bede mógł w tej cenie skorzystać z ich oferty w związku z czym proszą o anulowanie rezerwacji. Odpisałem im, że oczywiście tego nie zrobię bo jeżeli wystąpił błąd to niech wyjaśniają to z hotels.com

Mial ktoś z Was mirki podobną sytuację?

#booking #airbnb
  • 5
@postacie: Nie anulowalem. Infolinia hotels.com działa od pon do pt więc będę wtedy dzwonić i wyjaśniać. Cena wydawała się ok. Tańsza niż inne hotele ale dalej od centrum. Strach mnie trochę obleciał bo będąc na drugim końcu świata nie chciałbym znaleźć się w sytuacji że mnie nie wpuszcza do hotelu. Bo co im wtedy zrobię będac na miejscu.
Strach mnie trochę obleciał bo będąc na drugim końcu świata nie chciałbym znaleźć się w sytuacji że mnie nie wpuszcza do hotelu.


@b0br: Miałem raz podobnie - tj. hotel do mnie zadzwonił (dzień wcześniej), że nie ma miejsc i mam anulować. Wiedziałem, że będzie przypał, ale ceny noclegów skoczyły kilkukrotnie, więc czekałem aż oni anulują (z reguły, jakiś rabat). Skończyło się tak, że przyjechałem na miejsce, a hotel pokrywał rezerwację w