Wpis z mikrobloga

Hej, mam pytanie odnośnie reklamacji czy zerwania umowy z T-Mobile chodzi o internet domowy od miesiąca występują problemy z połączeniem i pingiem zgłosiłem to i została mi przyznana zniżka ale czy t-mobile weźmie odpowiedzialność na siebie i pozwoli mi uciec od tej męczarni w momencie gdy wina spoczywa na jakimś typie z jitterem?(tak określiła sytuacje osoba która się skontaktowała ze mną po wysłaniu maila)

#tmobile #tmobiletogowno #slabyinternet #techniczneproblemy
  • 9
@sagittt: tak, standardowe umowy z klientami indywidyalnymi tak wyglądają, skoro net jest yp znaczy ze usługa jest świadczona, a Ty ewentualnie możesz pisać wnioski o rekompensatę, aż do zakończenia umowy, ewentualnie jak będziesz zbyt męczący to mogą zaproponować rozwiązanie umowy, ale chyba szkoda życia na to
@MilionoweMultikonto: zbyt męczący? było ostatnio głośno o kimś z kim tmobile rozwiązał umowę bo zbyt często pisał o problemach do nich wręcz spamił i to jeszcze z jego winy więc chyba nie ma co ryzykować ale dzięki za pomoc