Wpis z mikrobloga

Chciałbym Was prosić o poradę co najlepiej by było zrobić w tej sytuacji.

Jestem dopiero co po technikum, pracuję obecnie na helpdesku, a w międzyczasie uczę się programowania w Javie i wszystko na to wskazuje, że za dwa-trzy miesiące zostanę przeniesiony do zespołu programistów.
Po powrocie do domu, większość wolnego czasu spędzam właśnie nad nauką, bo chciałbym jak najszybciej zostać tam przeniesiony ( ͡º ͜ʖ͡º)

Od października zaczynam studia zaoczne, więc również i dojdzie wtedy trochę obowiązków.
Jeżeli okaże się, że studia będą ciężkie to i będę miał mniej czasi na naukę programowania.

Właśnie dostałem ofertę pracy jako programista VR/AR w Unity3D, czyli również dochodzi inny język, który musiałbym ogarnąć- C#.
Praca ta byłaby jako dodatkowa - zdalna, po prostu dostaję projekt i muszę go skończyć do wyznaczonego dnia.

No i tutaj pojawia się problem, pogodzenie tych czterech rzeczy - praca 1, nauka programowania, praca2, studia.

Czy nie za szybko rzucam się na "głęboką wodę"?
Jak myślicie, odpuścić sobie tą drugą dodatkową pracę, czy ją podjąć i zacząć uczyć się odpowiedzialności i organizacji czasu?
#praca #pracbaza #informatyka #pytanie
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@DinapeS: Lubie twoje posty bo sam jestem w podobnej sytuacji, bierz te robotę i daj z siebie wszystko. Najwyżej odpuścisz sobię dodatkową jak nie będziesz wyrabiał a próbować warto dla doświadczenia, a jeśli będzie git to otworzy ci to drzwi do rzucenia szybko tego helpdeska ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@DinapeS: spróbuj

i na studiach zaocznych to się nie przemęczaj i nie bierz ich za bardzo na poważnie. Ja nie zwracam na nie prawie uwagi - czasami zapominam, że w ogóle studiuję i nie myślę o nich po za zjazdami xD
  • Odpowiedz
@macieeek77: Hmm, zobrazuje Ci mniej więcej jak wygląda mój typowy dzień:

- obsługa systemu ticketowego — ogólnie cała moja praca na tym bazuje, wszystkie zadania, które mam do wykonania są tutaj.
Tickety dodawane są automatycznie przez system po zgłoszeniu przez użytkownika, przez innych pracowników z innych działów lub czasami sam tworzę dany ticket

- obsługa systemu do zarządzania uprawnieniami pracowników — interesuje mnie tutaj tylko to, co jest "Do realizacji" (podobnie jak w ticketach), często muszę po prostu dodać/usunąć użytkownika do/z odpowiedniej grupy w Active Directory lub w innym z naszych wewnętrznych
  • Odpowiedz