Wpis z mikrobloga

  • 2
#morele #komputery

@morele_net właśnie odebrałem zamówiony zasilacz od was i nie działa xd do tego w domu dopiero ogarnąłem że nie ma on żadnych plomb nowości na pudełku takich jakie miała myszka również zamówiona. Czy to był używany i popsuty zasilacz jaki mi wysłaliście? I co teraz niby zrobić reklamacja czy zwrot?
  • 4
  • Odpowiedz
@Yggas: podeślij nam numer zamówienia w wiadomości prywatnej. Nasz proces przyjmowania zwrotów ma bardzo restrykcyjną procedurę sprawdzania jakości - towary otwarte/ noszące ślady używania przekazywane są na "outlet" lub wymieniane są przez dystrybutora/producenta.
  • Odpowiedz
@Damntrain: Jeśli otrzymałeś kiedykolwiek produkt, który wzbudził Twoje wątpliwości, koniecznie należy nas o tym poinformować. Takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko jednak możesz mieć pewność, że zawsze podchodzimy do nich priorytetowo weryfikując zarówno czy nie doszło do błędu/nieporozumienia zarówno po naszej stronie czy też po stronie dostawcy. W takich sytuacjach natychmiast wymieniamy towar na inny lub zwracamy pieniądze.
  • Odpowiedz