Borderlands 3 grafika jak z 2010 roku z borderlands 1 a wymagania wyzsze niz niektore gry AAA z otwartym swiatem. No ale trzeba bylo podbic wymagania bo w koncu 2019 ROK!
@kontowykop: srednio okolo 60 fps w full hd na rtx 2060/1070. Dla przykladu w Doom czy ostatnich 2 Wolfensteinach ktore mialy lepsza grafike niz ten Borderlands 3 gra trzymala na tych samych kartach po 100-200 fps w ultra detalach. Nawet w najnowszym Tomb Raiderze w ktorym grafika robila niesamowite wrazenie gra w full hd i ultra detalach wyciagala na tych kartach 60-100 fps. Borderlands 3 przy takiej oprawie powinna smigac w
@kontowykop: borderlandsy nigdy nie były dobrze zoptymalizowane. Dwójka do dziś potrafi chrupnac na 1070 poniżej 60 fps jeśli dzieje się naprawdę sporo na ekranie. Trójka nie wygląda źle, to przez "komiskowy" styl gry można odnieść takie wrażenie.
@kontowykop: ale odpaliłeś na swoim PC jedno i drugie obok siebie czy tak po prostu piszesz głupoty? Dwójka pewnie też ma taką samą grafikę jak jedynka, nie?
@Jotu: Sa minimalne roznice w grafice (glownie tekstury) co nie zmienia faktu ze Borderlands 3 nie ma startu do najladniejszych gier AAA a jednoczesnie wymagania ma niczym Metro Exodus (40 fps w 4k na rtx 2080ti serio?) Porownaj sobie najnowszego Wolfensteina z Borderlands 3 pod zwgledem tekstur, oswietlenia, gry cieni i swiatel I teraz odpowiedz sobie na pytanie dlaczego najnowszy Wolfenstein osiaga 100-200 na ultra detalach na rtx 2060 a Borderlands
@kontowykop: grafika to jedno, optymalizacja to drugie. A z optymalizacji Gearbox jak dla mnie nigdy nie słynął.
Ja tam po gameplayach widzę duże różnice nawet względem BL2, które tak jak i BL1, ostatnio sobie ogrywałem kolejny raz, więc mam porównanie na świeżo. Porównanie grafiki do takiego Dooma, czy Wolfa, to też dla mnie trochę głupota, bo te gry próbują być realne graficznie, Borderlands to jednak komiksowy filtr.
@ZmutowanaFrytkownica: Borderlands 2 tak dzialalo bo nie wykorzystywalo w pelni mocy PCtow. Jak tam z tego co pamietam gra obslugiwala maksymalnie 2 rdzenie. Przechodzilem Borderlands 2 na gtx 570 i starym procesorze i mialem podobna ilosc klatek 60-120 co pozniej na nowszym podkreconym i5 i gtx 1070. Z ta roznica ze 1. pc byl wykorzystywany w 100% a ten nowszy w 30%. No chyba ze Borderlands 3 nadal dziala na 2
@kontowykop: robisz ranta na podstawkę przedpremierowego builda gry, a po drugie żeby twierdzić że b3 minimalnie się różni graficznie od 1/2 to trzeba być ślepy
@ironlelele: no roznica jest glownie pod wzgledem lepszych tekstur (zobacz na odnowione wydanie Borderlands 1 + 2 z texturami 4k jakie ostatnio wydali tworcy gry) tam juz praktycznie jest 0 roznicy wzgledem Borderlandsa 3. Nawet juz pomijajac roznice miedzy Borderlands 1,2 i 3 to wystarczy porownac gre do innych nowych gier tak jak pisalem wyzej. Dodam jescze kolejny przyklad o ktorym zapomnialem a mianowicie nowe Gears 5 ktore wygladaja fenomenalnie i
@kontowykop do niedawna Wow też chodził 30 FPS max a ustawienie draw distance na maxa było praktycznie nieosiągalne przy dobrym framerate. Boralus na dużym serwie ciął jak cholera.
@kontowykop: Zupełnie nie rozumiem tego gadania, że grafika Borderlands 3 niczym się nie różni od Borderlands 2. Przecież obie gry mają zupełnie inny system cieniowania, oświetlenia. Tekstury też są w dużo większej rozdzielczości. Wszyscy zauważają ten styl graficzny (pseudo cel-shading) i porównują to z poprzednimi częściami i no tak ten sam styl to znaczy ta sama grafika XD
Ludzie proszę, jeśli nie zauważacie różnicy to z wami jest coś nie tak.
@kontowykop: Przecież borderlands to najlepiej wyglądające gry ever, gdzieś mam fotorealistyczne grafiki, ja chce się dobrze bawić a nie liczyć fpsy czy zachwycać się rejtrejsingiem ( ͡°͜ʖ͡°) Ale to że tekstury są wyższej rozdzielczości, silnik to UE4, całkiem inne oświetlenia i efekty, gdzie w bl1 i 2 dużo zżerał physX i dalej pewnie zżera, ciekaw jestem co będzie teraz odpowiadać za fizykę płynów i innych,
@Devcio: no ale wlasnie tutaj chodzi o to ze borderlands 3 majac niefotorealistyczna grafike ma jednoczesnie wymagania wieksze od najbardziej wymagajacych gier i trzeba bedzie liczyc fpsy xD.
@kontowykop: Tak, ale jak dotąd największe zasoby zżerała fizyka płynów, cząsteczek ogólnie całe physX, wyłączałeś to i nagle miałeś o wiele więcej fpsów, dlatego mnie ciekawi jak będzie tutaj ( ͡°͜ʖ͡°)
40 fps w 4k na rtx 2080ti xD
#borderlands #pcmasterrace
Nawet w najnowszym Tomb Raiderze w ktorym grafika robila niesamowite wrazenie gra w full hd i ultra detalach wyciagala na tych kartach 60-100 fps.
Borderlands 3 przy takiej oprawie powinna smigac w
@kontowykop: Dalej można przestać czytać te wypociny
Ja tam po gameplayach widzę duże różnice nawet względem BL2, które tak jak i BL1, ostatnio sobie ogrywałem kolejny raz, więc mam porównanie na świeżo.
Porównanie grafiki do takiego Dooma, czy Wolfa, to też dla mnie trochę głupota, bo te gry próbują być realne graficznie, Borderlands to jednak komiksowy filtr.
Ludzie proszę, jeśli nie zauważacie różnicy to z wami jest coś nie tak.
Ale to że tekstury są wyższej rozdzielczości, silnik to UE4, całkiem inne oświetlenia i efekty, gdzie w bl1 i 2 dużo zżerał physX i dalej pewnie zżera, ciekaw jestem co będzie teraz odpowiadać za fizykę płynów i innych,