Wpis z mikrobloga

Musi być unifikacja. To jest dla nas rzeczą konieczną. Mamy wielką rozpoznawalność w Polsce, ale nie w Niemczech czy Czechach. Musimy w nią zainwestować, stąd nasza obecność w Formule 1 - mówi w rozmowie z money.pl prezes PKN Orlen Daniel Obajtek. Jak dodaje, Orlen będzie szedł więc na tych rynkach w „kierunku rebrandingu”. Obecnie w Niemczech polski koncern ma stacje paliw o marce Star, a w Czechach - Benzina. Daniel Obajtek pytany, kiedy polski orzełek z logo Orlenu pokaże się w Niemczech, odpowiada: "niedługo". Może to sugerować, że logo Orlenu zastąpi Star jeszcze w tym roku.
#kubica #f1orlen
  • 4
  • Odpowiedz
@Gieekaa: No właśnie. Jak Orlen poczuł klimat F1 w sensie, ze to dobra platforma na reklamę i budowanie zaufania do marki to może faktycznie teraz będzie im zależeć nie tylko z powodu KUB ale ogólnie i sypną haa(j)sem bardziej. W sumie rok temu nie wiedzieli w co się pakują. Teraz już mogą coś policzyć, określić na ile im się opłaci ten mariaż z F1.
  • Odpowiedz