Wpis z mikrobloga

Fallout 1 w Fallout 2!

Użytkownik Lexx z falloutowego forum NMA stworzył ciekawą modyfikację, która przenosi pierwszego Fallouta na silnik drugiej części, z czym oczywiście wiążą się liczne usprawnienia. Temat projektu tutaj. Jest to o tyle ciekawe, że modyfikacja ta może stać się platformą dla kolejnych modyfikacji, a nasi towarzysze nie będą już strzelać nam seriami w plecy (tak, mowa oczywiście o Ianie). Usprawnień jest więcej.

Zamiarem autora nie było przeniesienie Fallout 1 na silnik Fallout 2 w skali 1:1. Podobnie jak świetny mod Fixt, tutaj też pojawiają się opcjonalne zmiany, jak np. motocykl, możliwość kontrolowania towarzyszy czy Mr Handy z minigunem, który może do nas dołączyć. Było trochę wyciętej zawartości w Fallout 1, więc sam jestem ciekaw, co jeszcze autor ''przywróci'' lub po prostu z czasem doda.

Na koniec dodam, że można też grać dalej po ukończeniu gry. Może nie ma to sensu fabularnego, ale na pewno zadowoli wszystkich, którzy nie czują się dość potężni grając w Fallout 1, a w Fallout 2 regularnie osiągają poziom powyżej 25 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#fallout #falloutmod #crpg #staregry
Sagez - Fallout 1 w Fallout 2!

Użytkownik Lexx z falloutowego forum NMA stworzył c...

źródło: comment_sY2R9htottatuy4YlvvlUg3z3RzmdQBM.jpg

Pobierz
  • 8
Restoration Project


@Sagez: o to to! Fajnie, będzie znów okazja odświeżyć sobie jedynke. Chyba nawet kiedyś ostatnio była dyskusja na tagu z której wynikało że f2 jest lepsze od f1 pod względem silnika, za to f1 > f2 pod względem fabularnym. Będzie można zweryfikować ;)
@void1984: Nie. Zmiana z towarzyszami polega na tym, że możesz im nakazać, żeby pod żadnym pozorem nie strzelali jeśli jesteśmy na linii strzału - i podobno działa.