Wpis z mikrobloga

#iqos
Dzień dobry.
Chciałem prosić o pomoc.
Wyjechaliśmy za granicę i nie wiem co robić...

W moim iqos 2.4 miga czerwona dioda - po wciśnięciu przycisku zasilania na podgrzewaczu świeci się 5 razy po 2 lub 3 mrugnięcia.
Urządzenie nie chce się włączyć.

Po włożeniu do ładowarki (powerbank) i wciśnięciu przycisku zasilania - nic się nie dzieje.
Gdy podłącze "powerbank" wraz z podgrzewaczem do kontaktu - świecą się białe diody ładowania zaś górna dioda mruga na czerwono (dwa mrugnięcia - gaśnie i tak cały czas bardzo szybko).

Na dodatek - nie mogę zdjąć górnej części
podgrzewacza - nawet dużą siłą nie chce się usunąć.

Czy mogę prosić o pomoc?
#iqos
  • 4
  • Odpowiedz
Liczyłem że może jest na to metoda.
Oczywiście że oddam do sklepu na gwarancję ale dziś wyjechałem za granicę i musze czekać 2 tygodnie bez urządzenia.
  • Odpowiedz
@fotomini @KenAdamsBong: znalazłem.

Zagraniczny wyjazd bez problemów, czyli Międzynarodowa Pomoc 24/7

Dla tych, którzy wyjeżdżają za granicę, dostępna jest usługa Międzynarodowa Pomoc 24/7. Jeśli w trakcie zagranicznego pobytu w jednym z ponad 40 krajów na świecie, zauważysz, że Twój IQOS nie działa prawidłowo, zadzwoń pod bezpłatny numer infolinii i porozmawiaj z polskim konsultantem.

Konsultant pomoże rozwiązać problem, a w razie potrzeby zaproponuje wymianę IQOS-a na nowy. Przed wyjazdem skontaktuj się z
baobabysafajne - @fotomini @KenAdamsBong: znalazłem.



Zagraniczny wyjazd bez pr...

źródło: comment_VWxcxL0En2ISFPte4iq0ye4iCmjKncE5.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz