Wpis z mikrobloga

mBank ostatnio rozsyla maile z informacja w stylu:

Sprawa, która dotyczy Ciebie

Zgodnie z decyzją Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, może Pan/Pani skorzystać z jednej z proponowanych przez banku ofert na preferencyjnych warunkach w stosunku do standardowej oferty.


Moze ktos tak w skrocie wyjasnic o co chodzi? Sa tam tez wymienione propozycje ofert, z ktorych mozna skorzystac.
Nie bardzo jestem w temacie, a moze kto tu juz ogarnal sprawe i podpowie? moze z tego wyniknac jakies #cebuladeals ?
( ͡° ͜ʖ ͡°)

#bank #uokik #mbank
  • 11
Zadzwoniłem i wybrałem kartę walutową. Miała być za darmo a pobrali mi standardową opłatę. Jeśli mi jej nie zwrócą do przyszłego tygodnia to będę musiał reklamować. Ciągle problemy z tym bankiem.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@deeper: bierzesz kartę kredytową, wykorzystujesz limit, rozkladasz spłatę na 12 rat - profit darmowy kredyt

@Leniek: która to karta bo wg cashless to jej tam nie ma
otrzymałeś od nas wiadomość, ponieważ znalazłeś się w gronie klientów, którzy od 01.01.2014 r. do 28.02.2018 r. (w czasie liczonym od dnia w którym udostępniliśmy informacje o zmianach TPiO, aż do dnia wejścia w życie zmienionej TPiO) nie zalogowali się do serwisu transakcyjnego banku. Zgodnie z decyzją Prezesa UOKiK możesz wybrać jedną z zaproponowanych ofert :) Jeśli nie wiesz co wybrać, nasz konsultant na mLinii (+48 42 6 300 800) lub na
@ZespolmBanku: reklamację złożyłem i dostałem odpowiedź, że karta wcale nie jest dla mnie darmowa. To są jakieś jaja... Po co rozsyłać propozycję rekompensaty do kogoś komu się ona nie należy?
@Eloy, propozycje wysyłamy do osób, którym taka rekompensata przysługuje. Trudno nam odnieść się do treści reklamacji i odpowiedzi na nią bez dostępu do Twoich danych. Jeśli nie otrzymałeś kompletu wyjaśnień w tej sprawie, możesz wznowić zgłoszenie.