Wpis z mikrobloga

Witam,

Powie mi ktos ile trwa reklamacja w morele? Sprawa wyglada tak ze wyslalem plyte glowna na reklamacje (29.07 zawiozłem do netpunktu), 30.07 wyslali ją, 9.08 dopiero dotarło do centrali :o ( centrala chyba w chinach) i od 9.08 zero informacji. Pisałem do morele to przeprosili za wydłużony czas i ze do 10 dni powinna przyjsc informacja. Tu 10 dni, pozniej kolejne 10 i zrobi sie kuzwa 60 dni na reklamacje :x. Cos mozna z tym zrobic czy pozostaje mi czekac?
#morele
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kermirz: Lepiej odsyłać samemu bezpośrednio do serwisu u mnie zanim netPunkt odesłał do serwisu trwało to jeszcze dłużej ale przynajmniej nie płaci się za wysyłkę do serwisu. Reklamacja rozpoczęła się od 09.08 licząc tylko dni robocze trwa 7 dni. Między czasie wysłali do serwisu producenta co też trochę potrwa. U mnie zamknęło się w 22 dni robocze i wymiana na nową.
  • Odpowiedz
@obudzbestie: na stronie morele bylo ze wyslali 30.07. akurat to jest produkt objęty gwarancja wewnętrzna morele ( tak pisze na fakturze). Wiec wysylali do swojego serwisu? Nie powinno sie liczyc od dnia dostarczenia produktu w takim razie?
  • Odpowiedz
@kermirz: reklamacja w naszym sklepie może potrwać 30 dni. Niemniej jednak przeważnie jest to dużo szybszy termin. Wyślij nam numer zgłoszenia w wiadomości prywatnej, postaramy się zweryfikować szczegóły i powrócimy z odpowiedzią.
  • Odpowiedz
@kermirz: nasz Dział Reklamacji wystawił fakturę korygującą do zgłoszenia, oczekujemy jedynie na przesłanie numeru rachunku bankowego do przelania pieniędzy. Szczegóły zostały przesłane na priv.
  • Odpowiedz