Wpis z mikrobloga

@vacx: jak nic nie widzi to znaczy że po drugiej stronie nic nie ma xD zobacz czy w tym urządzeniu gdzie masz ten "zielony kabelek" od światłowodu wejście na RJ-45 i tam podłącz kompa, chyba że z tego urządzenia idzie do innego urządzenia to wtedy podłącz do tego 2
  • Odpowiedz
@vacx: no to może jakieś ograniczenia na urządzeniu (ja miałem np od dostawcy urządzenie, które dawało max 50 Mb, a neta miałem 100 xD) możesz poczytać o urządzeniu, które masz albo możesz kupić jakiś router z trybem bridge, albo po kablu
  • Odpowiedz
@Morus123: hmm, dzięki za sugestie. Zasięg mam pełen, router drzwi obok. A na routerze mogą być ewentualnie jakieś wirusy powodujące takie sytuacje?
  • Odpowiedz
@vacx: Pewnie jesteś podłączony do WiFi w pasmie 2,4 GHz. Sprawdź w laptopie/telefonie jak dużo sieci wifi Ci wyszukuje. Przy dużych ilościach sieci taki wynik prędkości byłby odpowiedzią na twój problem. Napisz jaki model masz tego routera, może obsługuje on 5 GHz, jak twój sprzęt też obsługuje to powinno to rozwiązać problem jak router masz blisko.
  • Odpowiedz
@vacx: Może zacznijmy od tego jaką ogólnie masz mieć prędkość do osiągnięcia na tym światłowodzie według operatora, bo czegoś ja tu nie rozumiem. Zrobiłeś test na kablu i miałeś wynik 145 Mb/s. Dalej napisałeś, że na komputerze masz po WiFi na 5 GHz 150 Mb/s a piszesz o sporych wahaniach prędkości. Sprawdziłem ten adres IP co jest na speedteście po kablu i widzę, że należy on do orange. Widzę, że masz
  • Odpowiedz
@vacx: Jeżeli to Neostrada Fiber 300 Mb/s to masz takie warunki w umowie:

Prędkość pobierania: do 300 Mb/s, prędkość wysyłania: do 50 Mb/s
W ramach opcji do 300 Mb/s otrzymują Państwo dostęp do internetu bez limitu przesyłania danych:
z maksymalną prędkością do komputera 300 Mb/s i od komputera 50 Mb/s
ze zwykle dostępną prędkością stanowiącą 90% prędkości maksymalnej do i od komputera
z minimalną prędkością do komputera 100
  • Odpowiedz