Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
A więc mirki proszę was o pomoc po długich namyslach uświadomiłem sobie że chcę zostać #programista15k ( ͡° ͜ʖ ͡°) miałem kilka prób uczyłem sie PHP, c++ oraz Pythona wszystkie ogarnalem na takim poziomie podstawowym, że po prostu wiedziałem o co w tym chodzi. No i po moich namyslach uświadomiłem sobie, ze chce zostać przy #python i najbardziej podoba mi sie #django i mam pytanie odnośnie django jaki kurs, książkę, tutoriale na yt byscie polecili?

#programowanie #informatyka
  • 16
@ruchacz6969: Jak chcesz 15k to polecam cos co ma szanse dac 15k. Python to raczej pod ai a nie web developerke. Java i js to chyba najbardziej poszukiwane jezyki, framework to juz w kazdej robocie inny.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@4n000n: Znaczy wiesz nie jest dla mnie najważniejszy język w jakim będę programowal tylko sam fakt, że jestem programista to dla mnie juz jakas satysfakcja, a skutkiem ubocznym mojego zainteresowania żeby bylo to 15k więc wsumie patrzę pod to by miec jak możliwe jak najwięcej pieniędzy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@MakuZo: Znaczy wiesz mam dopiero 16lat ale chcę czegoś sie już fajnie nauczyć by mieć możliwość
Uwierz mi django is not the future, #!$%@? sie w jakas firme gowno i bedziesz mial pozamiatane. Wybierzesz js/java bedziesz przebieral w ofertach jak ogarniesz sie. Czemu ktos dzis mialby korzystac z django jak to byl framewrok pisany pod ciagle przeladowywanie. Powodzenia jak chcesz to robic na channels albo wszystko z djanogapi. W js to jest ogarniete, w django nie. Sam kodze django prywatnie dlatego wiem ocb
@4n000n: Myślałem że mówimy o Python.
Pewnie, że w innych technologiach będzie więcej ofert, ale żeby mówić, że pracy w Django nie ma i nie będzie to bzdura ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@ruchacz6969: Młody jesteś to masz jeszcze przed sobą sporo czasu żeby się zaznajomić z różnymi technologiami. Python jest bardzo fajny jeżeli chodzi o początki.

A tak w ogóle jak chcesz mieć fajny start to
via Wykop Mobilny (Android)