Wpis z mikrobloga

  • 0
@Gabaryt ja pracując w sklepie nigdy nie lubiłem jak klient #!$%@?ł tymi wszystkimi grzecznościowymi zwrotami. Szkoda czasu, lepiej jak konkretnie powie czego chce.
  • Odpowiedz
@Galvay: Podejrzewam że tak jak Twój wpis, w każdym szanującym się sklepie (nie mówię tu o jakiejś spelunie wśród osiedla dla bezdomnych) za #!$%@? kontakt z klientem byś wyleciał. Wyobraź sobie że też jestem z zawodu sprzedawcą i pamiętam nawet zajęcia ze szkoły na ten temat, były bodajże dwie godziny lekcyjne z ćwiczeniami(odgrywanie scenek) a podczas praktyk szkoła zobowiązała sklep do wystawienia skrupulatnych ocen z zakresu obsługi i podejścia do
  • Odpowiedz
@Gabaryt: ale nie dopowiadaj sobie historii. nigdzie nie pisałem, że ja zwracałem się w inny niż oczekiwania sklepu, tj. z tymi wszystkimi ą i ę. tak było trzeba i tak robiłem.
ja tylko napisałem, że wszyscy woleliśmy jak klient sobie darował te pierdoły.
  • Odpowiedz