Wpis z mikrobloga

@aquan Jako pasją teoretyczna od kupy lat, dłubanie od 2-3 lat plus minus, czysto jako hobby, dodatkowo podejście "chcesz mieć zrobione dobrze, zrób sam" mimo że nie raz #!$%@?łem coś w swoim aucie, plus przy gruzie mechanika się przydawała w najmniej spodziewanych momentach. :D nie chciałbym tego robić zawodowo, obawiam się że przestałbym lubić samochody. A że sam posiadam obecnie E87 to uznałem że może się przydam w tym temacie. :D
  • Odpowiedz
@PanKracy582 No nie miało to sensu, nie da się ukryć. Ale dałoby się merytorycznie podejść do odpowiedzi i przy okazji kgoos czegoś nauczyć. Wspierajmy się, skoro łączy nas to samo hobby. Kiedyś na przykład nikt mi nie powiedział że łączniki stabilizatora trzeba dokręcać na postawionym aucie, przez co po 10km od wymiany miałem wahacze do wyrzucenia. Gdyby ktoś mi powiedział, oszczędziłoby mi to kasy na wymianę. Pomagajmy sobie, to świat będzie
  • Odpowiedz
@kemot87
rowniez tego nie wiedzialem, ale w takie rzeczy sie nie pcham, daleko mi do mechanika ( ͡º ͜ʖ͡º) i przyznam po researchu widze ze zmiana swiec moze byc bezsensowna, ale nie musi, mozna ocenić po nich dużo rzeczy, ale lepiej kogoś zgnoic XD
  • Odpowiedz
@PanKracy582 Ja doradzam turboswiece? (Napisałeś oboje) w życiu bym w tym aucie świec nie wymieniał, jeżeli nie wymagają wymiany tak czy siak. Najpierw pełną sprawność samochodu, potem chipy i inne mody. W przypadku samego chipsa w n47 143km skrzynia nie ma większego znaczenia, bo samym chipem nikt mu nie zrobi takich przyrostów żeby zdechła, czy to manual czy automat. OP pytał o opinie, podrzuciłem, mam nadzieję że przynajmniej w kilku zakładach
  • Odpowiedz
@aquan Jedyne co stwierdzisz to stan samej świecy, i to najlepiej po wyjęciu jej. O stanie silnika nie powie Ci to nic. Chyba, że czegoś nie wiem, w takim wypadku chętnie się dowiem.
  • Odpowiedz