Mirki, jak najlepiej zaprojektować system (jakich narzędzi użyć) w #azure aby wykonać coś takiego: Urządzenie komunikujące się po mqtt z serwerem, który zapisuje dane do bazy. Dodatkowo ma być strona www na której dane będą prezentowane na żywo (czyli jak urządzenie coś wyśle, to na stronie ma ta informacja pojawić się od razu, bez jakiegoś odświezania). Akurat na kwestiach #webdev nie znam się w ogóle. Na razie mam postawione Iot hub. Do tego mam kontener docker na którym jest aplikacja która sobie te dane wstawia do bazy. Nie mam jeszcze pomysłu na stronę do prezentacji tych danych. Część można sobie (A nawet trzeba) pobrać z bazy - no i to da się ogarnąć. Gorzej z tym, że niektóre dane muszą być natychmiast po wysłaniu przez urządzenie zaprezentowane na stronie. Dane z bazy, to pewnie muszę klepnąc rest api, a co z danymi "na zywo"? Web sockety? Czy są jakieś inne, lepsze rozwiązania. Podrzućcie jakiś trop, to sobie poczytam, bo na razie przychodzi mi do głowy tylko to co napisałem.
Apka nie jest skomplikowana, bo w sumie dopiero zaczynam ja pisać. Dane z urządzenia to zwykły json, który apka deserializuje i na postawie danych będzie robione coś dalej. Na razie jest to wstawianie do bazy.
Właśnie z AzureFunctions przeniosłem to do zwykłej apki, bo uznałem że tak będzie lepiej. Jedno urządzenie w ciągu minuty wyśle od 1 do nawet 20 komunikatów mqtt do iot hub. Za każdym razem Azure Functions pobierało informacje o urządzeniu (aby pobrać jego id na podstawie nazwy) A później dodawało przesłane dane do bazy (A jeżeli nie było urządzenia, to dodatkowo je dodawało). No i w sumie dawało to dwa zapytania do bazy na jeden komunikat. W aplikacji tylko raz pobieram info o urzadzeniu (razem z jego konfiguracja itp