Wpis z mikrobloga

mirki, otóż zakupiłem sobie season pass do fallouta 4 i problem jest taki, że sprzedawca z 97% zadowolenia (kilkanaście tyś opinii) przesłał mi użyty klucz, zapłaciłem dodatkowe 14 zł do tego kupna i jak mam się odwołać do tego? jak mam odzyskać te pieniądze lub poprawny klucz? dodam tylko że nie mogę wystawić negatywnej opinii (Wystąpił błąd podczas dodawania oceny. Proszę spróbuj ponownie.) a kontakt ze sprzedawcą nie działa (przekierowuje na tę samą stronę) co mam robić?
#g2a @G2A_Team
  • 3
@marahin: otowrzylem jakims cudem konwersacje ze sprzedajacym i tam sie dogadalem. Kazal mi dac rozne dowody zakupu i tak dalej, potwm normalnie przyslal nowy klucz i wszystko dziala. W twoim przypadku nie wiem co zrobic, wspolczuje tak szczerze
@ShoutiiB: rozumiem :D nie no spoko, to nie są duże pieniądze - nie mniej jednak nienawidzę złodziejstwa, więc już uklepuję wolne na piątek i mam zamiar odwiedzić najbliższy komisariat :)

Sprzedawca w ogóle nie podejmuje rozmowy po tym jak przedstawiłem odpowiedź supportu Blizzarda, w której oznajmiają, że dostarczony kod NIGDY nie był w ich bazie.