Wpis z mikrobloga

@Tymian: Tylko, ze nie ma nigdzie zamienników... a serwis odmawia naprawy bo kupilem w Media Expert który nie jest autoryzowanym sprzedawcą.
  • Odpowiedz
@Tymian: Producent odmawia naprawy/wymiany bo zegarek jest sprzedany przez nieautoryzowanego sprzedawce. Nieautoryzowany sprzedawca do MediaExpert.... A z MediaExpert nie dogadam sie bo nie mogę znaleźć paragonu druga jestem bardzo daleko od MediaExpert i dopiero bede w grudniu mial mozliwosci odwiedzić sklep a to juz bedzie po gwarancji...
  • Odpowiedz
Nieautoryzowany sprzedawca do MediaExpert


@ra_s: nie wiem co to za bzdura... A płaciłeś gotówką czy kartą? Jak kartą to wystarczy samo potwierdzenie płatności. Na żądanie media expert powinien Ci przesłać kopię paragonu i wtedy masz potwierdzoną datę kupna i od tego momentu obowiązuje gwarancja.

A ten nieautoryzowany sprzedawca - co??? Że niby jak to ma działać?
A co jak ktoś kupił z hurtowni te zegarki i sprzedaje je w swoim
  • Odpowiedz
@ra_s: z gwarancją jest tak, że producent sobie może coś tam zażyczyć. Jak płaciłeś kartą, to uderzaj to media expert z tytułu rękojmii, działa ona przez 2 lata niezależnie od tego, co sobie producent wymyślił w warunkach gwarancji.
  • Odpowiedz
@Tymian: @dudi_: Ok placilem karta, mam tez potwierdzenie mailowe ze zamowilem zegarek online, ze jest gotowy do odbioru i ze odebralem zegarek. Ale problem jest ze jestem w irlandii a nie w polsce a MediaExpert nie przyjmuje zgloszenia online, kaze mi isc do sklepu bo placilem w sklepie a nie online.
  • Odpowiedz
@ra_s: no to spytaj się ich że chesz go oddać z tytułu rękojmi przez pocztę.

Pytanie czy nie #!$%@?ą Cię na tym że sam popsułeś (mimo tego że materiał mógł być słaby)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ra_s: to normalne że gwarancja producenta nie jest respektowana po zakupie zegarków w nieautoryzowanych sklepach. W takich przypadkach nieautoryzowanw sklepy daja swoją gwarancję i do nich trzeba uderzać. Na pewno jest opcja odesłania zegarka. Popytaj na infolinii.
  • Odpowiedz
@Tymian: Dokładnie tego się obawiam, bo to wyglada jakbym to sam zepsuł, ale nie tylko ja zgłaszałem takie problemy z tym zegarkiem.... można znaleźć podobne skargi do producenta. Ale dzwonilem na infolinie i podobno wydruk z historii konta im wystarczy i nie muszę mieć paragonu.

@Wygryw_z_wyboru: Nie ma opcji odesłania... pytałem. Ale kogos znajde kto pojdzie z tym zegarkiem do mediaExpert.
  • Odpowiedz