Wpis z mikrobloga

Co dla was jest wyznacznikiem dobrego poziomu w Super Mario Maker 2? Mam wrażenie, że spora część twórców obrała sobie za cel tworzenie jak najtrudniejszych poziomów zapominając o tworzeniu ciekawych rozwiązań. Co mi się nie podoba. Zdecydowanie wolę dość trudne poziomy ale takie do przejścia w 4-10 podejść, a nie piekielne absurdy. Nie lubię też poziomów automatycznych. Gry się gra, a nie ogląda jak same się przechodzą.

#goomba #nintendo #nintendoswitch #supermariomaker2 #ankieta

Jakie lubicie poziomy?

  • Im trudniejszy tym lepszy. 3.6% (2)
  • Liczy się ciekawa mechanika. 71.4% (40)
  • Łatwe proste i przyjemne. 19.6% (11)
  • Samograje. 3.6% (2)
  • Inne. (Jakie?) 1.8% (1)

Oddanych głosów: 56

  • 3
@goomba-pl: Najbardziej podobają mi się poziomy pełne detali, ładne i symetryczne. Wszystko musi być na swoim miejscu, z dobrze wyliczonymi jumpami i bez irytujących elementów (np. jak mam czekać 10 sekund na coś to mnie krew zalewa). Z trudności to wolę te wymagające. A poziomy automatyczne traktuję jako ciekawe urozmaicenie (doceniam włożoną pracę i jej efekty).