Wpis z mikrobloga

Mam wielce odpowiedzialne stanowisko 2 cyrografy straszące sztumem xD za popełnienie błędu i oh ah jaki ty niezastąpiony i to wszystko za 2300 polo dolanów ale nie no przecież nie mam doświadczenia i mieszkam na zadupiu więc jest ok

https://www.youtube.com/watch?v=1xYcyI2Cbls

heh tylko ze nie pracuje na magazynie a prezes nie gustuje w jachtach tylko w #!$%@? Mercedesach SLS i oczywiście nówka sztuka AMG z salonu to za mało bo w sumie to nowe auta się znudziły to kupi jeszcze takiego z lat 70-80
a potem stwierdź że eh to awaryjne i kupi takiego z lat 2000 oczywiście też AMG nie nie biedota dla plebsu
i TAK mam BÓL DVPY

A i obserwuj jak lepiej sytuowani się bawią na studiach wożąc limuzynami bo klubach mmmm ale nie no wszyscy mamy równe szanse. A najlepsze jest to że teoretycznie gdzieś kiedyś tez należałem do takiej hehe grupki ale wyprowadzka na zadupie + ostracyzm wieśniaków za to że mówię po polsku a nie jakąś gwarą = #!$%@? z którego nie wiem jak wybrnąć najlepsze jest to ze kiedyś spotkałem się ze znajomą z tamtych lat. Fajnie fajnie ale #!$%@? ci na pape bo ona ma teraz ciekawsze życie i no nie zrozum mnie źle bla bla bla #!$%@? anon bo ja płodna Julka chce z chadami i oskarkami elo

#przegryw #pracbaza #zalesie #chadimirek
  • 8
@Rustyyyy: Do dajesz się ruchać w dupsko, bo z tego co pamiętam to spawacze mało nie zarabiają, szczególnie gdy chodzi o szczelność. Jak się pytałem gościa co robił na bluecity i spawał rury wody lodowej to zarabiał przyzwoicie
@Niukron: TAAAAAk w UK nawet over 10 000 cebulionów
ALE nie mam doświadczenie min rok muszę dawać dupy ewentualnie 2 bo brak doświadczenia
oraz należy pamiętać że tak niskie płace są spowodowane brakiem konkurencji na rynku pracy i rzeczywiście w mojej okolicy gdzie minimum to srogi wypas [tak jakbym poszedł na magazyn lub nie wiem jakaś fabryka to #!$%@?ł bym na gówno umowie za mniej niz minimum nie podoba się? proszę