Wpis z mikrobloga

@plemo: ja bym usunął te wyjscie ewakuacyjne, będzie sprawiac wrazenie takiego bardziej tajemniczego, niewytlumaczalnego. A tak po prostu budynek z wyjsciem ewakuacyjnym jakich wiele, choćby te biedronki z zastawionymi paletami drzwiami
  • Odpowiedz
@plemo: To może zostaw ten okrąg nad drzwiami i to będzie uchem a drzwi wyjeb, rob jak chcesz Twoja gra i wizja xd tak tylko pisze, poprawka tego zajełaby Ci pewnie duzo czasu? Nie mniej rysunek spoko ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@pmub: ok zobaczy się, chyba wywale te drzwi, dzięki za wskazówkę

@Mirekzkolega: Hmm trochę chodzenia, jakieś questy, rozmowy, więc chyba przygodówka ?

@maad: będzie w rzucie izometrycznym, ten rysunek docelowo ma znaleźć się w grze po niewielkich korektach. Postać prawdopodobnie będzie w 3d stylizowanym z jakimś toon shadarem lub jakiś mix technik - myślałem żeby zrobić animacje postaci, ale w rzucie izo cholernie trudno to zrobić
  • Odpowiedz
@plemo: a ja nie widzę powodu dla którego miałbyś wywalac te drzwi tbh xD dziwi mnie pisanie takich wypierdów jak pmub, nie wiedząc nawet do czego budynek ma służyć
  • Odpowiedz
@Finsky: Konsultowałem to z @Fat_Mo i też mówił, że całość traci na tych drzwiach, na bryle i tajemniczości. Drzwi w sumie nie miały określonej funkcjonalności w założeniu, a jedynie miały symbolizować jeden z otworów głowy, dostęp do niej. Zastanowie się nad tym jeszcze. Z fartem
  • Odpowiedz