Wpis z mikrobloga

@LJBW603: A tak właściwie, opłaca się kupować/robić bioniczne rzeczy i zakładać kolonistom ? Bo jak dla mnie, bioniczne nogi, które dają jedynie 125% prędkości ruchu się nie opłacają, no chyba że z zwłok można bionikę odzyskiwać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Kalosz69 Mineło 140 dni około, a jeszcze nic złego się nie stało. No w sumie nie wiem czy jestem bardzo początkującym, bo trochę ogarniam, oglądałem różne gameplaye na yt
  • Odpowiedz
No sobie zrobiłem light receptor, dla kolonistki z zaćmą (wzrok z 50% podskoczył na całe 58%), oraz zakupiłem od handlarza bioniczną nogę.
  • Odpowiedz
Wiecie jak nazywa się mod na bezpieczniki czy coś w tym stylu? Kiedyś ktoś na wykopie pisał, ten mod sprawiał że zamiast rozładowania baterii i wybuchu pożaru, psuł się bezpiecznik
  • Odpowiedz
@LJBW603: w alpha 15 czy 16 był mod OHU Ships, który pozwalał na budowę wielorazowego statku z ładownością bodajże 2000 kg. To było piękne, wybierałeś kwadrat na mapie i w drogę. Eksploatacja surowców i do domu .
Ale autor przestał go rozwijać ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@LJBW603: Kapsułę masz jednorazową. A statek latał tyle ile mu nalałeś paliwa. Pamiętam, że w mojej najbogatszej kolonii kiedyś miałem flotę 4 takich. Latały wahadłowo z miejsc eksploracji.
Kurła, kiedyś to było (ʘʘ)
  • Odpowiedz
Mam taki mod który pozwala odpoczywać karawanie w drodze/zakładać tymczasowy obóz, i teraz, jak założę ten obóz , to mapa kwadraciku się zapisuje, i to co ja tam zrobiłem? Tzn jakbym później chciał założyć tam kolonie, to złoża które wykopałem wczesniej były by wykopane?
  • Odpowiedz