Wpis z mikrobloga

Zamówiłem coś na Banggood. W ich regulaminie jest, że taka i taka przesyłka powinna iść tyle, jak idzie dłużej to można ubiegać się o zwrot/ponowną wysyłkę. Kiedy termin został przekroczony zgłosiłem się raz. Zgodziłem się poczekać dłużej. Napisałem drugi raz i pomyślałem, że poczekam jeszcze kilka dni. Miałem napisać w ten poniedziałek, ale zeszło mi do wczoraj. Dziś otrzymałem kolejną (taką samą odpowiedź): We're sorry... Nie ma śledzenia. Napisali żeby udać się na pocztę/customs (hehe) podać imię i nazwisko, (numer paczki który mi podali) i zapytać czy nie mają. Podejrzewam, że to oczywiście nic nie da bo jak nie ma śledzenia to nie ma. Tylko gra na zwłokę? Bawić się jeszcze w to i czekać czy napisać żeby słali jeszcze raz.
#banggood #chiny #chinskiecuda #zakupyzchin #aliexpress @AliPaczka
  • 18
@saczuser: jeśli minęło 60 dni (tyle czasu mają na dostawę) to napisz a BG, że byłeś kilkukrotnie na poczcie i nie zastałeś tam swojej przesyłki. Ja tak zawsze robiłem i zazwyczaj na następny dzień była odpowiedź, że wysyłają towar ponownie z tymże przesyłką rejestrowaną.

W ostateczności zwróć się do PayPal o zwrot pieniędzy (oczywiście jeśli płaciłeś przez PayPal).
@SnorkyPL: nie zawsze hajsiwo przy takim zagraniu się wtedy zgadza (kupony, zniżki i promocje akurat w momencie zakupu mogły występować.)

@saczuser to już leży w gestii Twojego sumienia. Czasami zdarza się tak, że ludzie piszą do BG o tym i wtedy BG decyduje czy masz sobie zostawić czy przelać im kasę na konto. Inni traktują to jako rekompensata za stracony czas.
@konto_zielonki: No rozumiem, spoko napiszę do nich, ale przecież nie będę ze swojej kieszeni dopłacał za odesłanie tego, bo to w pierwszej kolejności nie moja wina, że za pierwszym razem paczka nie doszła. Ciekaw jestem jak by to miało wyglądać.
@saczuser: zdarzało mi się na Ali, że czas ochrony minął i paczka nie dotarła. Otwierałem spór z informacją, że paczka nie przyszła i chcę hajsy spowrotem. Dostawałem kasę i po tygodniu docierała paczka. Niejednokrotnie pytałem się sprzedawcy - co teraz, bo właśnie paczka dotarła - czy im kasę jakoś przelać, czy zrobić nowe zamówienie, a oni fejkowy numer przesyłki wpiszą, czy jak? Z reguły było: "no my friend. keep it all."
@foxbond: Za nierejestrowane PayPal też zwróci? Bo BG pisze u siebie, że:
Full refunds are not available under the following circumstances:
3.Any un-insured order that is lost or stolen;
Złożyłem dispute, bo po kontakcie z czatem oczywiście standardowo sprawdź na poczcie (przesyłka nierejestrowana) - btw. słyszę to już chyba 5 raz. Powiedział/a, że nie zwrócą pieniędzy/nie wyślą ponownie. Otworzyłem spór na PP, ale ciekaw jestem czy biorą to pod uwagę czy