Wpis z mikrobloga

W kwietniu zamówiłem za 40$ oclean air, w maju zaczęła się psuć (samoczynnie włączać). Zgłosiłem to na początku czerwca, a niedawno wysłałem im film na którym dokładnie widać jak szczoteczka włącza się sama 2 razy. Oferują mi 19,99$ i napisali mi jeszcze, że:

We can not offer you the return of a new item with a partial payment because we do not have stock at this time.


Ja im odpisałem, że to niedorzeczne, szczoteczka po miesiącu źle działa i oni chcą mi tylko połowę zwrócić. Napisałem, że chce 100% zwrotu a szczoteczkę mogę im odesłać, a za odzyskane 40$ kupię u nich nową szczoteczkę. To co mi opisali?

We indicate that we can send you a new item with a partial payment of 19.99 USD.


Jak z tymi tłumokami rozmawiać? Co mogę zrobić, aby odzyskać kasę za szczoteczkę? Nie wiem czy spór na PP coś pomoże?

#oclean
#gearbest
  • 4
@PurpleHaze: @JcL: Rozmawiamy sobie na PP i ostateczne ich stanowisko to:

The package was delivered on Apr 16. It has passed 45 days money back warranty. Full refund is not suitable. We can offer you partial refund 20 USD to your account. This is the maximum refund we can provide.


Co teraz mogę zrobić? Przekształcić spór w roszczenie? Serio mają tak ch*jową gwarancję tylko na 45 dni? Następnym razem trzeba