Wpis z mikrobloga

Kupiłem kamerkę Viofo w styczniu na BANGGOOD. Przyszła w lutym. Teraz zauważyłem martwe pixele na ekranie. Napisałem do supportu. Chcą zdjęcie kodu SKU (mam), dodatkowe wideo (wysłałem zdjęcia, ale mogę nagrać choć nie ma co za bardzo oglądać), i chcą zdjęcia "shipping label on the package". Nie wiem kto normalny trzyma takie rzeczy, choć teraz myślę, że mogłem zrobić zdjęcie i trzymać na wszelki wypadek (no ale kto by się spodziewał).
Ochronę mam do 14 lipca z PayPal. Osobiście wolał bym żeby wysłali sam ekran bo z ewentualną wymianą poradzę sobie sam, a co mi ze zwrotu części kasy jak wyświetlacz padnie i tak go nigdzie nie kupię.

Napiszę im że wszystko im dostarczę, ale że nie mam zdjęcia paczki (jest dostępne śledzienie, mam nawet screeny, że dostarczone). Nie wiem czy pisać im że mam tę ochronę PayPal jeszcze miesiąc - może nie będą robić problemu.
Wolał bym tego nie odsyłać (nawet jeśli PayPal zwróciłby koszt wysyłki) bo to moim zdaniem bez sensu. Ja nie będę miał kamery przez ten czas, a oni i tak poniosą koszty.

#banggood #alipaczka #chiny #zakupyzchin #reklamacja #viofo #rejestrator #gearbest
  • 3
[EDIT] Jeszcze jeden istotny fakt: Kontaktowałem się z oficjalnym supportem Viofo. Opisałem całą sytuację i napisali żebym skontaktował się ze sprzedawcą, a jak nic sensownego nie zaproponują, żebym zwrócił się ponownie do nich.