Wpis z mikrobloga

Taka sytuacja. Na początku kwietnia złożyłem zamówienie na 2x geberty + 2x pojemnik na wodę. Sklep to https://www.123lazienka.pl/

Pomyślałem: duży, dużo sprzedają - pewnie mają jakieś standardy i są pewni.
Zapytałem Panią na infolinii czy ten pojemnik na wodę będzie pasował do geberytu. Dziś mam hydraulika, który stwierdził, że to nie pasuje do siebie. Dzwoniłem na infolinię, pierwsza rozmowa: proszę wysłać reklamację, wszystko sprawdziwmy, zapisujemy wszystkie rozmowy(są nagrywane). Druga rozmowa za jakiś czas: "zapisujemy losowe rozmowy - nie mamy państwa rozmowy", ale proszę wysłać na swój koszt zwrot.
Krótko mówiąc wina jest po ich stronie, a teraz ja muszę za to ponosić koszta. Co można z tym zrobić? Sytuacja trochę patowa, bo oni ewidentnie się wypinają na mniej. Coś na zasadzie: i tak nam nic nie zrobisz.